بررسی اسپیکر بلوتوثی زیلوت مدل S67

اگر شما هم بدنبال مطالعه بررسی اسپیکر بلوتوثی زیلوت مدل S67 هستید این مقاله از سایت آسیاننت را برسی نمایید.

اسپیکر

بررسی اسپیکر بلوتوث Zealot S67

انتظارات و فرضیات خود را در مورد بلندگوهای بلوتوث قابل حمل متوقف کنید! اسپیکر بلوتوث Zealot مدل S67 اغراق نمی کند و قوانین را زیر پا می گذارد.

  • کیفیت صدای خوب
  • بیس مناسب
  • قابلیت اتصال دو مدل به صورت بی سیم
  • تک باتری
  • مقاومت در برابر آب و گرد و غبار
  • خوب و خوب انجام شد
  • پشتیبانی از کارت حافظه
  • قیمت مناسب در مقایسه با املاک و مستغلات
  • ندارند

او انجام داد

طراحی محصول به رنگ مشکی بسیار شیک و جذاب است. Zelot همچنین مینیمالیسم را به عنوان فلسفه کار خود پذیرفته است و جز نام تجاری در جلو، صفحه کنترل در بالا و محل قرارگیری درگاه‌های پشت بلندگو، جزئیات آزاردهنده دیگری وجود ندارد. درب ورودی نیز برای حفظ کیفیت محصول و مقاوم بودن در برابر آب و کثیفی با درپوش پوشیده شده است. سه بلندگوی داخلی قدرتمند در پشت یک توری مقاوم در برابر گرد و غبار و آب پنهان شده اند. بنابراین، اسپیکر خود را بدون نگرانی به ساحل و استخر ببرید. برای سهولت در حمل دستگاه، بند بلندی در جعبه تعبیه شده است که به بالای اسپیکر بلوتوث Zealot S67 متصل می شود. 1700 گرم سنگین نیست و حمل آن آسان است. برای پاسخ به تماس ها، یک میکروفون حذف نویز در بلندگو وجود دارد.

باتری بزرگ

نکته شگفت‌انگیز بعدی استفاده از باتری بسیار بزرگ 14400 میلی‌آمپر ساعتی است که نسبت به الماس در رده خود کمیاب‌تر است. به گفته Zealot، این باتری در صورت شارژ کامل 90 روز دوام می آورد و در صورت استفاده می تواند 40 ساعت موسیقی پخش کند. مشخص نیست چه شرایط و حجم هایی با 40 ساعت همراه است اما روی کاغذ این زمان دست یافتنی به نظر می رسد. ظاهر Zealot به ادعای چهل ساعت شارژ ختم نشد و این برند برای شارژ گوشی دو پورت از نوع C و A را روی اسپیکر نصب کرد! می توانید از اسپیکر بلوتوث Zealot S67 به عنوان پاوربانک 15000 میلی آمپر ساعتی استفاده کنید. باتری این اسپیکر از طریق پورت USB-C شارژ می شود و بین 6 تا 8 ساعت کار می کند.

نمای کلی اسپیکر بلوتوث Zealot S67

نحوه اتصال و پورت

همانطور که گفتیم پورت پشت اسپیکر روی کاور پنهان شده است. با برداشتن کاور می توانید به پورت Type-C برای شارژ مجدد اسپیکر، ورودی AUX، پورت USB برای شارژ گوشی و فلش مموری و ورودی کارت حافظه TF دسترسی داشته باشید. بنابراین راه اتصال به اسپیکر از طریق نسل بلوتوث 5.0 و کابل AUX می باشد و در صورت تمایل می توانید لیست موسیقی خود را با کارت حافظه به اسپیکر انتقال دهید.

کیفیت صدا

مهمترین ویژگی یک اسپیکر کیفیت صدای خوب آن است. می دانید کجا از بلندگوهای Zealot بیشتر غافلگیر شدیم؟ سه اسپیکر که شامل ساب ووفر می باشد و در مجموع دارای توان 60 وات می باشد با توجه به قیمت اسپیکر Zealot S67 قوی ترین کارت می باشد. توان خروجی 60 وات به تنهایی آن را در رده بلندگوهای قابل حمل و باکیفیت با قدرت زیاد و حجم بالا قرار می دهد و سایر مشخصات روی کاغذ نیز این موضوع را تایید می کند.

نمای کلی اسپیکر بلوتوث Zealot S67

حساسیت بلندگو اندازه گیری بر حسب دسی بل است که میزان بلندی صدا را در یک محیط بی صدا اندازه گیری می کند. بنچمارک های اسپیکر Zealot S67 حساسیت بیش از 90 دسی بل را نشان می دهد. صدای ماشین چمن زنی 90 دسی بل است! بنابراین شکی نیست که با بلندگوهای بلند سر و کار داریم و قدرت 60 وات تضمین می کند که بتوانید برای مدت طولانی از این صدای بلند و بدون آسیب رساندن به اسپیکر لذت ببرید.

مشخصه بعدی یک بلندگو که مقدار آن را اندازه گیری می کند، پاسخ فرکانسی متوسط ​​است. پاسخ فرکانس در واقع اندازه‌گیری صدایی است که توسط گوش انسان شنیده می‌شود، جایی که قسمت پایینی محدوده مربوط به گام و قسمت بالای اندازه‌گیری صدای سه‌گانه را نشان می‌دهد. بلندگوهای Zealot فرکانس 80 تا 20000 هرتز را نمایش می دهند. با توجه به قیمت بلندگوهای Zealot S67، عمق صدای بیس بسیار خوب و در رده خوب است. علاوه بر بیس، سه صدای کامل پشتیبانی می شود و بلند و واضح است. علاوه بر سه بلندگو که نام بردیم، این صدای فوق العاده به لطف استفاده خلاقانه از دو دیافراگم فلزی است. در نتیجه استفاده از دیافراگم فلزی باکیفیت، صداهای آوازی و میدرنج واضح و زیبا هستند و فرکانس های باس پایین به شدت شنیده می شوند.

از جمله ویژگی های صوتی اسپیکر بلوتوث Zealot S67 می توان به سه حالت تساوی برای موسیقی پاپ، موسیقی با باس سنگین (مانند هیپ هاپ) و صدای انسان (پاسخگویی به تماس ها و خواننده/ترانه سراها و موسیقی محلی) اشاره کرد. قابلیت TWS برای این اسپیکر نیز در نظر گرفته شده است. این ویژگی به شما امکان می دهد دو بلندگوی Zealot S67 را برای صدای قوی تر و استریو متصل کنید.

نتیجه

با خرید اسپیکر بلوتوث Zealot S67 هر آنچه را که در یک اسپیکر قابل حمل می خواهید با مناسب ترین قیمت بدست خواهید آورد. کیفیت و صدای بلند این اسپیکر ممکن است دوستان شما را شگفت زده کند. با وجود قابلیت های TWS، بلندگوی بلوتوث Zealot S67 انتخابی آینده نگر خواهد بود. اگر به کیفیت صدا، شارژدهی عالی، کیفیت و زیبایی اهمیت می دهید، خرید اسپیکر بلوتوث Zealot S67 را به شما پیشنهاد می کنیم.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی اسپیکر بلوتوثی زیلوت مدل S67" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی اسپیکر بلوتوثی زیلوت مدل S67"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید