بررسی اسپیکر بلوتوثی خانگی پرووان مدل PSB4920

اگر شما هم بدنبال مطالعه بررسی اسپیکر بلوتوثی خانگی پرووان مدل PSB4920 هستید این مقاله از سایت آسیاننت را برسی نمایید.

اسپیکر

موارد مربوط به Psb 4920 Provan

بررسی بلندگوی بلوتوث خانگی Provan PSB4920 PSB4920

  • حمل و نقل آسان با چرخ
  • صفحه نصب اکولایزر
  • چراغ های LED که با موسیقی مطابقت دارند
  • باتری 4500
  • بیس قدرتمند
  • ندارند

اسپیکر بلوتوث Pro One PSB4920 با قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه کیفیت و عملکرد عالی را ارائه می دهد که باعث می شود بدون صرف هزینه زیاد، امکاناتی مشابه خرید این اسپیکر داشته باشید. این اسپیکر دارای ویژگی های جذابی از جمله صفحه تنظیم اکولایزر سفارشی، صفحه نمایش DJ که بر روی موسیقی در حین پخش تاثیر می گذارد، اتصال میکروفون و چراغ های LED که با رقص نور با ضرب آهنگ روشن و خاموش می شوند. در اینجا قصد داریم نگاهی به ویژگی های این اسپیکر فوق العاده داشته باشیم.

طراحی بلندگوی قابل حمل Pro One PSB4920

اسپیکر Pro One PSB4920 با طراحی منحصر به فرد خود حمل و نقل آن را آسان و راحت می کند. برای مثال اگر می خواهید این اسپیکر را با خود به مهمانی، پارک یا جنگل ببرید، می توانید با کمک چرخ هایی که در زیر آن قرار داده شده است، اسپیکر را روی زمین بکشید. همچنین یک دسته در بالای اسپیکر تعبیه شده است تا بتوانید این اسپیکر را به راحتی با دست بگیرید.

ساختاری بادوام و زیبا مناسب برای مصارف مهمانی

یکی از ویژگی های مهمی که یک اسپیکر باید داشته باشد بدنه و ساختار مقاوم است. این اسپیکر از پلاستیک بسیار بادوام و محکم ساخته شده تا در هنگام جابجایی و حمل آسیبی به آن وارد نشود. اسپیکرهای Provan PSB4920 به دلیل وجود صفحه نمایش DJ ضد آب هستند و حتی باران نیز روی آن تاثیر می گذارد. در نتیجه باید مراقب باشید که به آب دست نزنید. یکی از دلایلی که این اسپیکر را برای استفاده در مهمانی قرار داده ایم این است که رقص نوری با رنگ های مختلف در بلندگو تعبیه شده است و هنگام پخش آهنگ با ریتم موسیقی آرام می درخشد سپس نور به تدریج روشن می شود . از طریق دکمه Light روی اسپیکر می توانید رنگ های مختلفی مانند سبز، قرمز، صورتی، زرد، آبی و … را انتخاب کنید.

باتری طولانی مدت و بسیاری از پورت های کارآمد

در بالای اسپیکر Pro One PSB4920 یک پنل تنظیم صدا، نور و پورت وجود دارد. سیستم صوتی به سبک دی جی طراحی شده است که هنگام کار با آن حس جالبی را به کاربر القا می کند. در قسمت بالایی اسپیکر پورت های مختلفی از جمله پورت لایتنینگ، کارت حافظه میکرو اس دی، میکروفون، درگاه شارژ باتری و پورت AUX تعبیه شده است. دکمه روشن و خاموش سه طرفه، دکمه خاموش، دکمه با برق مستقیم و دکمه با باتری داخلی؛ درگاه مستقیم اسپیکر در پشت دستگاه قرار دارد و با اتصال آن به پاور و قرار دادن دکمه پاور روی AC هیچ آسیبی به باتری داخلی اسپیکر وارد نمی شود. باتری این اسپیکر حدود 4500 میلی آمپر ساعت است که با صدای بالا و آخرین باس تا 3 ساعت شارژ می کند که برای یک اسپیکر ارزان قیمت قابل قبول و قابل قبولی است.

صفحه تنظیمات صدای دیجی اسپیکر Pro One PSB4920

دکمه های روی پنل به شما امکان می دهند صدایی را که ترجیح می دهید تنظیم کنید. دکمه EQ به گونه ای طراحی شده است که می توانید صدای مورد نظر خود را از میان حالت های مختلف صدا مانند پاپ، راک، جاز و … انتخاب کنید. این اسپیکر دارای دو بلندگوی مید بیس است که بیس فوق العاده ای دارند و اگر باس بیس نیستید وجود 6 توییتر قدرتمند با وضوح خوب می تواند تریبل عالی ایجاد کند. البته بلندگوهای باس و تریبل این اسپیکر توسط دو اهرم فیزیکی کنترل می شوند و می توانید آنها را به صورت جداگانه در قسمت میکروفون یا بلوتوث، فلش و میکرو اس دی یا AUX قرار دهید. سطح صدای این اسپیکر توسط یک اهرم بزرگ مانند دستگاه دی جی طراحی شده است که حس مهمانی را به کاربر منتقل خواهد کرد.

قدرت 60 RMS که بیس خوبی تولید می کند

علاوه بر تمام این تنظیمات برای بلندگو، دکمه هایی برای جلو و عقب موسیقی یا پخش وجود دارد. این اسپیکر دارای توان خروجی RMS 60 وات است و برای کارکردن به 600 وات انرژی نیاز دارد که برای یک اسپیکر مقرون به صرفه با تمام این ویژگی ها بسیار راحت است. کیفیت و وضوح صدای این اسپیکر عالی است و بیس عالی که ارائه می دهد شما و مهمانانتان را شگفت زده خواهد کرد. یک سیم به پشت بلندگو متصل است که مانند سیم رادیویی کار می کند برای فعال کردن رادیو، کافی است دکمه Mode را در صفحه کنترل صدا فشار دهید تا حالت FM فعال شود.

خلاصه

اسپیکرها امروزه محبوب و محبوب شده اند و در مدل های مختلفی تولید می شوند; نسخه پارتی باکس برای مهمانی ها استفاده می شود، زیرا بزرگ و قوی هستند. اسپیکر پروان PSB4920 کیفیت بسیار خوبی دارد و می تواند رضایت کاربر را هم در بیس و هم در تریبل جلب کند. این اسپیکر رقص سبکی با ریتم موسیقی دارد و به کمک طراحی آن می توانید آن را به هر جایی ببرید و از صدای فوق العاده آن لذت ببرید. اگر قصد خرید اسپیکر را دارید، خرید اسپیکر Provan PSB4920 را به شما پیشنهاد می کنیم.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی اسپیکر بلوتوثی خانگی پرووان مدل PSB4920" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی اسپیکر بلوتوثی خانگی پرووان مدل PSB4920"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/asiannet/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427