بررسی اسپیکر بلوتوثی خانگی آیوا مدل SS-X300DSP PRO

اگر شما هم بدنبال مطالعه بررسی اسپیکر بلوتوثی خانگی آیوا مدل SS-X300DSP PRO هستید این مقاله از سایت آسیاننت را برسی نمایید.

اسپیکر

بررسی بلندگوی بلوتوث خانگی آیووا SS-X300DSP PRO

اسپیکر Eva ss-x300dsp pro یکی از محصولاتی است که می تواند نقش یک اسپیکر را در خانه و همراه شما به عنوان یک اسپیکر قابل حمل بیرون از منزل ایفا کند و این امر باعث افزایش کارایی و در نتیجه افزایش قیمت خرید می شود. در ادامه در مورد اسپیکر Eva ss-x300dsp pro صحبت می کنیم و مشخصات این محصول را بررسی می کنیم. آخرین قیمت اسپیکر بلوتوث در بازار را در وب سایت فروشگاه های معتبر اینترنتی بررسی کنید.

  • قابل استفاده در هر دو حالت افقی و عمودی
  • پشتیبانی از چند پورت
  • چراغ های رقص قابل تنظیم
  • بیس قوی و کیفیت خوب
  • گواهی IP55
  • قیمت ممکن است کمتر باشد

طراحی اسپیکر Eva ss-x300dsp pro

این آمپلی فایر به صورت مکعب مستطیل طراحی شده و وزن آن 5 کیلوگرم است. وزن اسپیکر aiwa ss-x300dsp pro هنوز هم می توانید با خود حمل کنید و 5 کیلوگرم وزنی نیست که محصول قابل حمل را از بین ببرد. سازنده سعی کرده این محصول را به گونه ای طراحی کند که بتوان از آن به صورت افقی و عمودی استفاده کرد.

اگر به سمت چپ و راست اسپیکر در حالت عمودی نگاه کنید، می توانید پایه کوچک و شکننده ای را مشاهده کنید که هنگام قرار گرفتن اسپیکر aiwa ss-x300dsp pro روی زمین از حرکت محصول جلوگیری می کند و از . در تماس با سطح آسیب دیده است. قسمت جلویی اسپیکر میزبان رقص نور است و دکمه ها و پورت های مختلفی به صورت عمودی بر روی سر محصول قرار داده شده است. با کمک این دکمه ها می توانید مواردی مانند باس و تریبل را تغییر دهید، سطح میکروفون و موارد دیگر را تنظیم کنید و حتی نحوه رقص نور را تغییر دهید.

صفحه نمایش Aiwa ss-x300dsp pro

راه ارتباطی بی سیم با اسپیکر پارتی Eva ss-x300dsp pro فقط بلوتوث است که به لطف نسخه 5.0 عملکرد معیوب و بادوام کمتری نسبت به نسل های قبل دارد و مصرف انرژی کمتری دارد. اتصال سیمی از طریق درگاه AUX امکان پذیر است و همچنین می توانید از طریق فلش مموری به اسپیکر متصل شوید. همچنین می توانید گیتار را به اسپیکر Eva ss-x300dsp pro متصل کرده و صدای آن را با استفاده از دکمه های مخصوص تنظیم کنید. توان این مدل برابر با 40 وات است که به این معنی است که حجم صدا می تواند برای یک مهمانی کافی باشد و کل خانه را پوشش دهد.

کیفیت صدای پخش شده توسط این محصول نسبت به قیمت اسپیکر آیووا ss-x300dsp pro خوب است و به خصوص صدای بیس بسیار خوبی دارد. جداسازی و شفافیت نیز مناسب تخمین زده می شود و اسپیکر سعی می کند صداهای با برد بالا و متوسط ​​را به درستی ارائه دهد و تا حد امکان از اعوجاج جلوگیری کند. یک باتری 8000 میلی آمپری برای این اسپیکر عالی در نظر گرفته شده است. این باتری می تواند قدرت اسپیکر را به مدت 6 ساعت تامین کند، یعنی در طول مهمانی بدون نیاز به شارژ مجدد و بدون نیاز به برق می توانید موسیقی پخش کنید. این باتری و عملکرد خوب آن امکان استفاده از این اسپیکر را در فضای باز فراهم می کند.

نتیجه

قیمت اسپیکر Iowa ss-x300dsp pro کم نیست، اما باید توجه داشته باشید که این مدل تقریباً تمام ویژگی های مورد انتظار از یک اسپیکر خوب را دارد و این باعث می شود که فکر کنیم قیمت پرداخت شده با ویژگی ها مطابقت دارد. با خرید این محصول کیفیت خوب و مخصوصا بیس خوبی بدست می آورید و به نسبت سایز آن شارژدهی خوبی دارد.

علاوه بر این موارد نور رقص، پشتیبانی از بلوتوث نسل 5، در دسترس بودن انواع دسترسی ها، وجود دکمه های مختلف برای شخصی سازی صدا و بسیاری موارد دیگر ارزش خرید اسپیکر آیووا را افزایش می دهد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی اسپیکر بلوتوثی خانگی آیوا مدل SS-X300DSP PRO" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی اسپیکر بلوتوثی خانگی آیوا مدل SS-X300DSP PRO"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید