بررسی اسپیکر انرجایزر BTS470

اگر شما هم بدنبال مطالعه بررسی اسپیکر انرجایزر BTS470 هستید این مقاله از سایت آسیاننت را برسی نمایید.

اسپیکر

بررسی اسپیکر Energizer BTS470

مجموعه ای از بلندگوها بین مدل های رومیزی و پرتابل قرار داده شده است، یعنی این محصولات کمی سنگین هستند، اما همچنان قابل حمل هستند و می توانید در مهمانی های بیرون از خانه آن ها را ببرید و در خانه به عنوان اسپیکر ثابت استفاده کنید. اسپیکر Energizer BTS470 نیز از همین نوع می باشد که در ادامه به مشخصات این مدل می پردازیم و به طور مختصر آن را بررسی می کنیم. قیمت بلندگوهای Energizer را فقط در وب سایت تکنالایف دنبال کنید.

  • صدای خوب
  • بیس خیلی خوبیه
  • عمر باتری
  • چراغ های زیبا
  • کمی سنگین
  • در سطوح بالاتر صدا، مقداری کیفیت صدا از بین می رود

او انجام داد

ابتدا مشخصات را با وزن اسپیکر Energizer BTS470 شروع می کنیم، وزن این مدل آن را بین بلندگوهای قابل حمل و ثابت قرار می دهد. طراحی این محصول استوانه ای و ساده است و در هنگام پخش موسیقی نور رقص این مدل بیشترین توجه را به خود جلب می کند به خصوص اگر نور محیط کم باشد این اسپیکر باعث جذابیت بیشتر محیط می شود. دکمه های مختلف اسپیکر Energizer BTS470 در قسمت بالایی قرار گرفته است و می توانید بلندگو را خاموش کنید یا صدا را کم و زیاد کنید و به سراغ موسیقی قبلی یا بعدی بروید. در این قسمت دکمه روشن و خاموش کردن چراغ ها و در واقع رقص نور و همچنین دکمه REC برای ضبط صدا وجود دارد. از طریق دکمه Mode می توانید حالت پخش موسیقی را تنظیم کنید. در این بخش می توانید میکروفون، AUX، کارت حافظه خارجی و پورت USB-A را پیدا کنید، یعنی می توانید با کابل به این دستگاه متصل شوید.

نمایشگر عملکرد Energizer BTS470

اولین نکته ای که در مورد این اسپیکر باید به آن توجه کرد این است که نسل پنجم بلوتوث به صورت خودکار است، به این معنی که ارتباط طولانی مدت و قوی بین اسپیکر و پخش کننده وجود دارد، به خصوص اگر آنها از همان گوشی یا کامپیوتر یا همان گوشی استفاده می کنند محصول ثانویه نسخه بلوتوث همچنین می توانید از طریق اتصال فلش مموری به موسیقی گوش دهید یا برای صرفه جویی در باتری به AUX متصل شوید. ورودی میکروفون این اسپیکر به شما این امکان را می دهد که میکروفون را به گونه ای متصل کنید که صدای خود را با صدای بلند بشنوید و مثلا از این اسپیکر برای مطالعه استفاده کنید. این دستگاه قابلیت اتصال به دو دستگاه را به صورت همزمان دارد که نکته بسیار خوبی است.

این مدل دارای توان خروجی 30 وات و بازه پاسخ فرکانسی بین 55 تا 20 هزار هرتز می باشد. از نظر حجم صدا، این مدل می تواند مهمانی شما را به خوبی گرم کند و صدای کافی برای پخش موسیقی در محیطی متوسط ​​را فراهم کند. کیفیت و وضوح صدا راضی کننده است و باس در سطح مناسبی قرار دارد. شارژ این اسپیکر قابل حمل حدود 6 تا 7 ساعت زمان می برد که زمان زیادی است. از طرفی با شارژ کامل این محصول می تواند حدود 5-6 ساعت با حجم 80 درصد دوام بیاورد که زمان معقول و رضایت بخشی برای گذراندن در یک مهمانی یا مراسم است.

قیمت اسپیکر انرجایزر BTS470

قیمت انرجایزر مدل BTS470 را می توانید از صفحه مربوط به این اسپیکر بلوتوثی در سایت فروشگاه های معتبر اینترنتی مشاهده کنید اما نسبت به قیمت انرجایزر مدل BTS470 می توان قیمت خرید این مدل را بالا دانست. با توجه به قیمت، صدای بلند و واضحی دریافت می کنید که می تواند 5-6 ساعت دوام بیاورد و فضایی گرم و دلپذیر با یک چراغ رقص داخلی. از سوی دیگر، نسل پنجم بلوتوث اتصال طولانی مدت را تضمین می کند و پورت میکروفون به شما امکان می دهد از اسپیکر به عنوان تلفن همراه استفاده کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی اسپیکر انرجایزر BTS470" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی اسپیکر انرجایزر BTS470"، کلیک کنید.