بررسی اجمالی اسپیکر بلوتوثی قابل حمل انکر مدل Flare Plus-A3162

اگر شما هم بدنبال مطالعه بررسی اجمالی اسپیکر بلوتوثی قابل حمل انکر مدل Flare Plus-A3162 هستید این مقاله از سایت آسیاننت را برسی نمایید.

اسپیکر

نمای کلی اسپیکر بلوتوث قابل حمل Anker Flare Plus-A3162

اسپیکرهای بلوتوث قابل حمل امروزه طرفداران زیادی در بین کاربران پیدا کرده اند. این محصولات به راحتی به گوشی های هوشمند یا پخش کننده های موسیقی متصل می شوند و به کاربران امکان پخش موسیقی در مکان های مختلف را می دهند و خاطرات بسیار خوبی را برای شما به ارمغان می آورند. اندازه و وزن مناسب و همچنین کیفیت صدای مناسب از جمله ویژگی هایی است که بلندگوهای قابل حمل باید داشته باشند. امروزه شرکت های قدرتمند زیادی به طراحی و تولید اسپیکرهای بلوتوث قابل حمل مشغول هستند و این گونه اسپیکرها را در اندازه ها و اندازه های مختلف و با قابلیت های متفاوت در بازار عرضه کرده اند. Anker نامی آشنا برای دوستداران فناوری است. این برند با تولید محصولاتی مانند پاوربانک های پیشرفته مدت هاست جایگاه خود را در صنعت الکترونیک باز کرده است. اسپیکرهای این برند از جمله محصولات عرضه شده در بازار در سال های اخیر هستند که توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده اند. Flare-A3162 یکی از سری اسپیکرهای طراحی و ساخت این شرکت قدرتمند می باشد که از کیفیت بالایی برخوردار است. طراحی بی عیب و نقص و استفاده از متریال درجه یک برای ساخت این محصول باعث می شود در هنگام در دست گرفتن آن احساس یک محصول لوکس را داشته باشید. ابعاد 99*99*182 میلی متر و وزن 851 گرم به شما این امکان را می دهد که این محصول را به راحتی حمل کرده و در مکان های مختلف استفاده کنید و لحظات مفرح و فراموش نشدنی را برای شما رقم بزند. انکر این محصول را با گواهی IPX7 قرار داده است، یعنی تا ارتفاع یک متری به مدت 30 دقیقه کاملا ضد آب بوده و به عبارتی از آسیب های ناشی از آب محافظت کامل دارد.

همچنین اسپیکرهای دارای این گواهی در برابر گرد و غبار مقاوم بوده و در اثر فشار گرد و غبار و کثیفی دچار آسیب صوتی نمی شوند. در این اسپیکر به دلیل وجود بلوتوث نسخه 4.2 می توان از امکان ارتباط بی سیم از طریق کابل AUX و اتصال بی سیم استفاده کرد و تا عمق 10 متری عملکرد خوبی دارد، این اسپیکر دارای 4 عدد بلندگو و دو عدد می باشد. رادیاتورهای غیرفعال توانایی ایجاد صدای 360 درجه را دارند که تجربه شنیداری استثنایی با باس عمیق و تفکیک صحیح صدا را به کاربران خود می دهد. یکی دیگر از ویژگی های اسپیکر انکر امکان اتصال دو بلندگو به صورت استریو است که در نوع خود می تواند بسیار مفید باشد و به کمک اپلیکیشن Soundcore خود Anker امکان مدیریت بلندگو و میکروفون که سازگار با سیستم عامل های IOS و اندروید توجه بسیاری از شنوندگان را به خود جلب می کند و یک آهنگ را به خود جلب می کند و جذابیت خاصی ایجاد می کند که می تواند توجه بسیاری از کاربران با سلیقه های مختلف را به خود جلب کند. این محصول دارای باتری لیتیوم پلیمری قدرتمند است که می تواند بیش از 12 ساعت موسیقی پخش کند. در مجموع می توان گفت که مدل Anker Flare-A3162 یکی از محصولاتی است که امکانات زیادی با قیمت مناسب دارد و می تواند انتخاب خوبی برای بسیاری از افراد باشد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی اجمالی اسپیکر بلوتوثی قابل حمل انکر مدل Flare Plus-A3162" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی اجمالی اسپیکر بلوتوثی قابل حمل انکر مدل Flare Plus-A3162"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید