بازگشت کارگران «فروآلیاژ» ازنا به کار – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، کارخانه فروآلیاژ ازنا که به دلیل برخی مشکلات تعطیل شده بود به گفته مسیولان قرار است که به مدار تولید برگردد.

مشکلات این کارخانه در حوزه برق مصرفی، منجر به توقف فعالیت این واحد صنعتی و همچنین تعدیل نیروی برخی از کارگران آن شده بود که این مشکلات در جلسه ای با حضور مدیر کارخانه، فرماندار شهرستان و همچنین مسیولان اقتصادی استانداری لرستان مورد بررسی قرار گرفت.

تعدیل 160 نیروی کارخانه

یک کارگر کارخانه فروآلیاژ ازنا در سخنانی با بیان اینکه مشکلی که در این کارخانه به وجود آمده در حوزه برق مصرفی است و نباید کارگر به خاطر آن آسیب ببیند، اظهار داشت: در حال حاضر 160 نفر از نیروهای این کارخانه اخراج شده اند.

وی عنوان کرد: امیدواریم مسیولان فکری به حال پرسنل این کارخانه کنند؛ چون اقتصاد شهر ازنا و همچنین «مومن آباد» از طریق این کارخانه می چرخد.

کارگر دیگر این کارخانه در سخنانی، اظهار داشت: تعرفه برق این کارخانه دوبرابر شده و به همین دلیل کارفرما باتوجه به هزینه های تولید در حال تعدیل نیرو است.

وی عنوان کرد: یک کارگر 15 سال است که در این کارخانه کار می کند و این در حالی است که همچنان قرارداد کوتاه مدت با او منعقد می شود.

خواسته های خود را به صورت شفاف با مسیولان در میان گذاشتیم

رضا عبادی مدیرعامل شرکت فروآلیاژ ازنا نیز دراین رابطه با آنلاین، اظهار داشت: خوشبختانه با جلسه خوبی که برگزار شد، هییت استانی در محل کارخانه حضور پیدا کردند.

وی عنوان کرد: در این جلسه صحبت هایی ردوبدل شد، خواسته های ما دقیقاً و به صورت شفاف در این جلسه عنوان شد.

مدیرعامل شرکت فروآلیاژ ازنا در ادامه سخنان خود، بیان داشت: این عزم و اراده را در مسیولان استانی و شهرستانی دیدیم که مار را پیگیری کنند.

قول مسیولان برای حل مشکلات کارخانه

جناب مدیرکل سرمایه گذاری و اشتغال استانداری لرستان نیز با آنلاین، اظهار داشت: برای پیگیری مشکلات کارخانه فروآلیاژ ازنا جلسه ای با حضور مدیرعامل کارخانه، فرماندار شهرستان ازنا و سایر افراد موثر در این زمینه برگزار شد.

وی عنوان کرد: در این جلسه صحبت ها و درخواست های مدیرعامل کارخانه شنیده شد و مباحث و مشکلاتی که وجود دارد را در این جلسه مطرح کردند.

مدیرکل سرمایه گذاری و اشتغال استانداری لرستان، افزود: مشکلات موجود موجب شده بود که روند تولید در این کارخانه با توقف اندکی مواجه شود.

جناب، تصریح کرد: خوشبختانه در این جلسه به جمع بندی مناسبی رسیدیم و کارخانه استارت کار خود را خواهد زد و فرایند تولید را شروع می کند.

وی تاکید کرد: ما تلاش می کنیم که مابقی مشکلات این کارخانه را در کوتاه ترین زمان حل کنیم تا مشکلی در ادامه فعالیت کارخانه به وجود نیاید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بازگشت کارگران «فروآلیاژ» ازنا به کار – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بازگشت کارگران «فروآلیاژ» ازنا به کار – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.