انفجار مواد محترقه و تخریب منزل مسکونی در مشهد/2 نفر مصدوم شدند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

انفجار مواد محترقه و تخریب منزل مسکونی در مشهد/۲ نفر مصدوم شدند - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، وحید باخدا اظهار کرد: بامداد سه شنبه یک مورد حادثه انفجار در یک منزل مسکونی به سامانه 125 سازمان آتش نشانی اطلاع داده شد و بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 21 به محل اعزام شدند.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی مشهد بیان کرد: مقادیر قابل توجهی مواد محترقه در حال ساخت و تولید شده در این منزل مسکونی نگهداری می شد که بر اثر انفجار شدید این مواد بخش زیادی از منزل مذکور تخریب و غیر قابل سکونت شده بود.

وی اضافه کرد: آتش نشانان به سرعت عملیات اطفا و نجات را آغاز کردند و دو فرد 20 و 50 ساله که در این حادثه دچار مصدومیت شدید و سوختگی شده بودند را تحویل نیروهای اورژانس حاضر در محل دادند.

باخدا یادآور شد: علت دقیق حادثه توسط کارشناسان آتش نشانی در حال بررسی است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "انفجار مواد محترقه و تخریب منزل مسکونی در مشهد/2 نفر مصدوم شدند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "انفجار مواد محترقه و تخریب منزل مسکونی در مشهد/2 نفر مصدوم شدند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.