انتخابات خراسان رضوی تجدید می شود/احسان اصولی انصراف داد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

انتخابات خراسان رضوی تجدید می شود/احسان اصولی انصراف داد - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

طهمورث حیدری رییس کمیته امور استان های فدراسیون فوتبال در گفت و گو با خبرنگار آنلاین، در خصوص برگزاری مجمع عمومی و انتخاباتی هیات فوتبال استان خراسان رضوی اعلام کرد: با عنایت به انقضای موعد قانونی و همچنین به درخواست تعدادی از اعضای مجمع عمومی آن استان، موضوع توسط دبیر کل فدراسیون در دستورجلسه هیات ریسه مورخ 09/ 12/ 1402 قرار گرفت، و مصوب شد فرایند انتخابات و ثبت نام از نامزدهای پست ریاست و اعضای هیات رییسه این هیات تجدید گردد. این فرایند توسط کمیته امور استان ها و دبیر کل فدراسیون و با هماهنگی دبیر مجمع هیات فوتبال استان خراسان رضوی روز شنبه مورخه 1402/12/19 اعلام خواهد شد.

عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال در خصوص اینکه آیا احسان اصولی می تواند در انتخابات شرکت کند تاکید کرد: آقای اصولی به دلیل دارا بودن مسوولیت در کمیته فوتسال و سازمان لیگ فوتسال توسط هیات ریسه فدراسیون و ضرورت حضور تمام وقت نامبرده در کمیته مذکور از نامزد شدن در هیات فوتبال استان خراسان رضوی در فرایند جدید انصراف داد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "انتخابات خراسان رضوی تجدید می شود/احسان اصولی انصراف داد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "انتخابات خراسان رضوی تجدید می شود/احسان اصولی انصراف داد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/asiannet/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427