امکان رای دهی افراد با شناسنامه های بدون عکس در انتخابات فراهم شد

اطلاعیه شماره 24 ستاد انتخابات وزارت کشور:

امکان رای دهی افراد با شناسنامه‌های بدون عکس در انتخابات فراهم شد

امکان رای دهی افراد با شناسنامه های بدون عکس در انتخابات فراهم شد

عکس دار بودن شناسنامه الزامی نیست ودارندگان شناسنامه بدون عکس نیز می توانند در انتخابات شرکت نموده و رای دهند.

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، ستاد انتخابات کشور لحظاتی قبل با انتشار اطلاعیه شماره 24 اعلام کرد: دارندگان شناسنامه بدون عکس نیز می توانند در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری شرکت کنند.

در اطلاعیه شماره 24 ستاد انتخابات کشور که روز جمعه منتشر شد، آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

هم میهنان عزیز و اعضای محترم شعب اخذ رای توجه داشته باشند که به استناد استفساریه مصوب 1380/03/09 قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی؛ عکس دار بودن شناسنامه الزامی نیست ودارندگان شناسنامه بدون عکس نیز می توانند در انتخابات شرکت نموده و رای دهند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "امکان رای دهی افراد با شناسنامه های بدون عکس در انتخابات فراهم شد" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "امکان رای دهی افراد با شناسنامه های بدون عکس در انتخابات فراهم شد"، کلیک کنید.