امکان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری ۱۴۰۳ فراهم شد + لینک

امکان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری ۱۴۰۳ فراهم شد + لینک

کارت ورود به جلسه کنکور سراسری ۱۴۰۳ از امروز (یکشنبه، ۱۷ تیر ۱۴۰۳) روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ روز‌های پنجشنبه و جمعه ۲۱ و ۲۲ تیر برگزار می‌شود.

آزمون گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی صبح روز پنجشنبه ۲۱ تیر و آزمون گروه‌های آزمایشی هنر و زبان‌های خارجی بعدازظهر روز پنجشنبه ۲۱ تیر و آزمون گروه آزمایشی علوم تجربی صبح روز جمعه ۲۲ تیر برگزار می‌شود.

کارت شرکت در آزمون همه داوطلبان به‌همراه راهنمای شرکت در آزمون از امروز (یکشنبه، ۱۷ تیر) تا روز چهارشنبه به تاریخ ۲۰ تیر در سامانه جامع آزمون سراسری برای مشاهده و پرینت فعال خواهد شد.

داوطلبانی که در ۲ گروه آزمایشی شامل یک گروه آزمایشی اصلی (علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی و علوم انسانی) به همراه یکی از گروه‌های آزمایشی هنر یا زبان‌های خارجی متقاضی شده‌اند دارای ۲ کارت هستند.

برای اطلاع از تعداد سوالات و مدت پاسخ‌گویی دفترچه‌های سوال هر گروه آزمایشی و همچنین نکات مهم درخصوص پاسخنامه‌ها، ضرورت دارد «راهنمای شرکت در آزمون سراسری ۱۴۰۳ (نوبت دوم)» را که همراه کارت شرکت در آزمون از طریق سامانه جامع آزمون سراسری قابل دریافت است، به دقت مطالعه شود.

داوطلبان برای دریافت کارت ورود به جلسه نوبت دوم کنکور سراسری ۱۴۰۳  به اینجا مراجعه کنند. 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "امکان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری ۱۴۰۳ فراهم شد + لینک" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "امکان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری ۱۴۰۳ فراهم شد + لینک"، کلیک کنید.