افزایش تعداد پروازهای فرودگاه شهرکرد

به گزارش آسیاننت ،محمد کاظم منزوی افزود: برقراری یک پرواز از استانی به استان دیگر پیگیری های زیادی می طلبد.

وی در گفت وگو با ایرنا اظهار داشت: استاندار چهارمحال و بختیاری پیگیر برقراری سه پرواز شامل شهرکرد – عسلویه و شهرکرد – مشهد و بالعکس و حداقل یک پرواز به خارج از کشور(عتبات عالیات و عمره) مورد نظر است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: براساس آخرین پیگیری های انجام شده تاکنون پرواز شهرکرد – عسلویه و بالعکس از فرودگاه شهرکرد برقرار شده است.

وی با تاکید براینکه استقبال مردم از برقراری این پرواز می تواند موجب ادامه پرواز شهرکرد – عسلویه باشد افزود: نباید به دلیل استقبال نکردن مردم این پرواز (شهرکرد – عسلویه ) غیراقتصادی تلقی شود.

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری نیز گفت: براساس برنامه ریزی انجام شده و در راستای پاسخ به درخواست قشر زحمت کش استان و با حمایت و پیگیری استاندار و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی پرواز شهرکرد – عسلویه و بالعکس از روز دوشنبه 10 اردیبهشت ماه از فرودگاه شهرکرد از سر گرفته می شود.

خدایار باقری هارونی افزود: در این ارتباط ساعت ورود پرواز شهرکرد – عسلویه 9:15 و ساعت خروج آن نیز 9:45 است.

وی اظهار داشت: پرواز شهرکرد – عسلویه به وسیله یک فروند هواپیمای فوکر 100 مربوط به شرکت هواپیمایی آسمان از فرودگاه شهرکرد انجام می شود.

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: امید می رود با استقبال خوب مردم زمینه افزایش پروازهای بعدی از فرودگاه شهرکرد مهیا شود.

باقری هارونی شرکت های هواپیمایی فعال در چهارمحال و بختیاری را شامل آسمان و ماهان عنوان کرد.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "افزایش تعداد پروازهای فرودگاه شهرکرد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "افزایش تعداد پروازهای فرودگاه شهرکرد"، کلیک کنید.