افتتاح پروژه های حوزه درمان و سلامت اردبیل با 500 میلیارد تومان اعتبار

افتتاح پروژه‌های حوزه درمان و سلامت اردبیل با ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار

آسیاننت/اردبیل با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، پروژه های بهداشتی، درمانی و آموزشی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل با اعتباری بالغ بر 5000 میلیارد ریال افتتاح شد.

علی محمدیان، رییس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل امروز (18 خرداد ماه) در آیین افتتاح پروژه های بهداشتی و درمانی استان، گفت: این پروژه ها با اعتباری بالغ بر 5000 میلیارد ریال در اردبیل و مشگین شهر به بهره برداری رسیدند.

وی با بیان اینکه این پروژه ها قرار بود در سفر دوم رییس جمهور به بهره برداری برسند، اظهار کرد: با شهادت آیت الله رییسی توفیق حضور ایشان را در اردبیل نداشتیم.

او خدمات دولت سیزدهم در حوزه بهداشت و درمان در اردبیل را یادآوری و بیان کرد: با هماهنگی استاندار اردبیل 45 پروژه قابل افتتاح برای دانشگاه علوم پزشکی اردبیل تعریف شده است که امروز شاهد افتتاح پروژه های فصل بهار در قالب 9 پروژه هستیم.

محمدیان با اشاره به شهادت آیت الله رییسی، گفت: شهادت ایشان انگیزه خدمت را بین مسیولان افزایش داد و ما این روحیه خدمت رسانی را به وضوح در اردبیل و بین مسیولان شاهدیم.

وی با بیان اینکه 100 پروژه در دانشگاه برای احداث و بهره برداری تعیین شده است، ادامه داد: 56 پروژه با پیشرفت بالای 80 درصد و با اعتبار 2400 میلیارد تومان در حال بهره برداری است و 44 پروژه دیگر با اعتبار 1000 میلیارد تومان به مرحله بهره برداری و افتتاح رسیده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل فعالیت خیران سلامت را در اردبیل یادآوری و بیان کرد: از محل کمک های خیران سلامت 150 میلیارد تومان برای خرید تجهیزات پزشکی مانند دستگاه طب هسته ای، تجهیزات درمانی بیماران سرطانی، ای پی اس جراحی باطری قلب، دستگاه رادیوتراپی خریده شده و در اختیار مردم این استان قرار گرفته است.

محمدیان به کمبود فضای فیزیکی بیمارستانی و درمانی در اردبیل اشاره و اظهار کرد: با راه اندازی بخش ان آی سی یو و آی سی یو، ساختمان آموزشی و فرهنگی، خوابگاه، مراکز جامع سلامت و … بخشی از این کمبودها جبران شده است.

وی مطالبات بیمه ها را یکی از مشکلات اساسی علوم پزشکی اردبیل دانست و افزود: تامین اجتماعی بزرگترین بدهکار علوم پزشکی است که امیدواریم با پرداخت بدهی های این دستگاه بتوانیم بخشی از معوقات کارکنان بیمارستانی و درمانی را پرداخت کنیم.

انتهای پیام

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "افتتاح پروژه های حوزه درمان و سلامت اردبیل با 500 میلیارد تومان اعتبار" هستید؟ با کلیک بر روی پزشکی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "افتتاح پروژه های حوزه درمان و سلامت اردبیل با 500 میلیارد تومان اعتبار"، کلیک کنید.