اعلام نرخ های جدیدحق بیمه دهک های 6 تا 9 درآمدی / بیمه 5 دهک اول، همچنان رایگان

اعلام نرخ‌های جدیدحق بیمه دهک‌های ۶ تا ۹ درآمدی / بیمه ۵ دهک اول، همچنان رایگان

مدیرکل بیمه گری و جذب منابع سازمان بیمه سلامت ایران ضمن اشاره به بیمه رایگان پنج دهک اول درآمدی و تخفیف های اعمال شده برای دهک های شش تا 9 درآمدی، در عین حال جزییات تغییرات ایجاد شده در حق بیمه پرداختی دهک های 6 تا 9 درآمدی برای سال 1403 را تشریح کرد.

جمشید شایانفر در گفت وگو با آسیاننت، تاکید کرد: حق بیمه دهک های اول تا پنجم درآمدی همچنان رایگان است و هیچ تغییری در آن ایجاد نشده است.

وی همچنین گفت: براساس مصوبه هیات وزیران حق بیمه پرداختی برای پوشش بیمه سلامت مشمولین 5 دهک اول درآمدی رایگان و برای سایر دهک های درآمدی بر اساس نتیجه ارزیابی وسع می باشد.

مدیرکل بیمه گری و جذب منابع سازمان بیمه سلامت ایران افزود: برای مشمولین دهک شش درآمدی، 20 درصد حق بیمه توسط فرد پرداخت شده که نرخ ماهانه 32 هزار و 300 تومان و نرخ سالانه برای همین دهک 387 هزار و 600 تومان است.

وی تصریح کرد: برای مشمولین دهک هفتم درآمدی نیز 30 درصد حق بیمه توسط فرد پرداخت شده که نرخ ماهانه آن 48 هزار و 450 تومان و نرخ سالانه آن 581 هزار و 400 تومان است.

شایانفر به آسیاننت اعلام کرد: برای مشمولین دهک هشتم درآمدی نیز 40 درصد حق بیمه توسط فرد پرداخت شده که نرخ ماهانه آن 64 هزار و 600 تومان و نرخ سالانه برای همین دهک 775 هزار و 200 تومان است.

مدیرکل بیمه گری و جذب منابع سازمان بیمه سلامت ایران، افزود: همچنین برای مشمولین دهک 9 درآمدی هم 50 درصد حق بیمه توسط فرد پرداخت شده که نرخ ماهانه آن 80 هزار و 750 تومان و نرخ سالانه آن 969 هزار تومان است.

مدیرکل بیمه گری و جذب منابع سازمان بیمه سلامت ایران گفت: برای دهک 10 درآمدی نیز صد درصد حق بیمه توسط خود فرد پرداخت شده که نرخ ماهانه آن 161 هزار و 500 تومان و نرخ سالانه آن یک میلیون و 938 هزار تومان است.

انتهای پیام

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اعلام نرخ های جدیدحق بیمه دهک های 6 تا 9 درآمدی / بیمه 5 دهک اول، همچنان رایگان" هستید؟ با کلیک بر روی پزشکی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اعلام نرخ های جدیدحق بیمه دهک های 6 تا 9 درآمدی / بیمه 5 دهک اول، همچنان رایگان"، کلیک کنید.


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/asiannet/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427