اسکان 17 هزار مسافر در مدارس و مراکز اقامتی فرهنگیان پایتخت – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

اسکان ۱۷ هزار مسافر در مدارس و مراکز اقامتی فرهنگیان پایتخت - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، علیرضا کریمیان ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران گفت: از 28 اسفند ماه 1402 تا 7 فروردین ماه 1403، حدود سه هزار و 145 خانوار به تعداد 17 هزار و 899 نفر و به تعداد 33 هزار و 848 نفر-روز در ستادهای اسکان نوروزی فرهنگیان در سراسر مناطق شهر تهران پذیرش شده و در مراکز رفاهی و مدارس پایتخت اسکان یافته اند.

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران اضافه کرد: این آمار در مقایسه با سال گذشته رشد 15 درصدی داشته است.

وی افزود: شهر تهران در میزبانی از همکاران و میهمانان فرهنگی رتبه 9 کشوری را کسب کرده است.

کریمیان اضافه کرد: میهمانان فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران در 105 پایگاه به تعداد یک هزار و 220 اتاق (کلاس) پذیرش می شوند.

وی در ادامه افزود: فرهنگیان عزیز می توانند با استفاده از سامانه متمرکز اسکان به آدرس eskan.medu.ir نسبت به رزرو اینترنتی مراکز اسکان نوروزی اقدام نمایند و پذیرش حضوری فرهنگیان تا 12 فروردین 1403 است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اسکان 17 هزار مسافر در مدارس و مراکز اقامتی فرهنگیان پایتخت – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اسکان 17 هزار مسافر در مدارس و مراکز اقامتی فرهنگیان پایتخت – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/asiannet/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427