اسپیکر پرتابل بلوتوثی قابل حمل جی بی ال JBL Flip 4

اگر شما هم بدنبال مطالعه اسپیکر پرتابل بلوتوثی قابل حمل جی بی ال JBL Flip 4 هستید این مقاله از سایت آسیاننت را برسی نمایید.

اسپیکر

نمای کلی بلندگوی بلوتوث JBL Flip 4

در میان شرکت های فعال در زمینه تولید تجهیزات صوتی، JBL نامی قابل اعتماد و قابل اعتماد است. در مجموعه محصولات JBL، بلندگوهای بلوتوث گروه بزرگی را تشکیل می دهند. یکی از محصولات پرطرفدار این شرکت در زمینه اسپیکرهای بلوتوثی، سری Flip است که به دلایل مختلفی از محبوبیت بالایی برخوردار است که در ادامه به آن می پردازیم.

اسپیکر Flip 4 نسل جدیدی از بلندگوهای بلوتوث قابل حمل JBL است که جایگزین نسل قبلی شده است. این اسپیکر با ابعاد مناسب و وزن 515 گرم به راحتی قابل حمل می باشد. جنس بدنه این اسپیکر از جنس پارچه و پلاستیک بوده و قسمت پلاستیکی آن در برابر ضربه مقاوم بوده و از ورود آب و سایر مایعات به داخل اسپیکر جلوگیری می کند. این اسپیکر از استاندارد IPX7 استفاده می کند که باعث می شود آب و گرد و غبار وارد دستگاه نشود.

طراحان JBL بلندگوهای Flip 4 را طوری طراحی کردند که در حالت افقی و عمودی روی صحنه قرار گیرند. بر روی این اسپیکر 6 دکمه شامل دکمه پاور، دکمه اتصال JBL، دکمه تنظیم صدا، دکمه پخش و دکمه بلوتوث نصب شده است. این اسپیکر علاوه بر اتصال بی سیم از طریق بلوتوث، قابلیت اتصال بی سیم از طریق پورت AUX را نیز دارد. البته ویژگی منحصر به فرد اسپیکر JBL Flip 4 وجود NFC است که ارتباط بی سیم را تسهیل می کند. البته NFC به تنهایی هیچ قابلیت ارتباطی ندارد و فقط برای جفت شدن سریع اینجاست. فرآیند ارتباط از طریق بلوتوث انجام می شود و NFC ارتباط را آسان تر می کند.

همانطور که در بالا اشاره کردیم، اسپیکر JBL Flip 4 دارای دکمه ای به نام JBL Connect است. استفاده از این دکمه زمانی است که قصد دارید این اسپیکر را به یک یا چند بلندگو دیگر متصل کنید تا قدرت صدای بیشتری را از ترکیب صدای آنها دریافت کنید. اسپیکر JBL Flip 4 را می توان به 100 بلندگوی مختلف متصل کرد و میدانی قدرتمند ایجاد کرد.

به گفته سازنده، توان JBL Flip 4 16 وات است. این اسپیکر بین 70 هرتز تا 20 کیلوهرتز پاسخ می دهد. برای این اسپیکر، JBL یک باتری 3000 میلی آمپر ساعتی تعبیه کرده که در عرض 3.5 ساعت به طور کامل شارژ می شود و می تواند تا 12 ساعت با هر بار شارژ به طور مداوم موسیقی پخش کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اسپیکر پرتابل بلوتوثی قابل حمل جی بی ال JBL Flip 4" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اسپیکر پرتابل بلوتوثی قابل حمل جی بی ال JBL Flip 4"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید