اسپیکر دسکتاپ پرووان مدل PSD4943

اگر شما هم بدنبال مطالعه اسپیکر دسکتاپ پرووان مدل PSD4943 هستید این مقاله از سایت آسیاننت را برسی نمایید.

اسپیکر

مدل PSD4943

از سه بلندگوی بلوتوث برای پخش موسیقی در مهمانی ها و مراسم استفاده می شود. از آنجایی که علاقه مندان به این محصولات بیشتر از قبل شده اند، می توان مدل های مختلف با طرح ها و ویژگی های متفاوت را در بین آنها پیدا کرد که توسط برندهای مختلف تولید شده اند. پروان یکی از پیشتازان تولید لوازم جانبی دیجیتال است. این برند با مطالعه نیاز افراد، اسپیکر بلوتوث PSD4943 را طراحی و تولید کرد که با ارائه امکانات مختلف از جمله رادیو، میکروفون داخلی و پورت های اتصال USB و AUX، تجربه پخش موسیقی خوب را به شما می دهد.

مدل PSD4943

طراحی و کیفیت اسپیکر رومیزی پروان مدل PSD4943

اسپیکر رومیزی PSD4943 از برند پروان دارای وزنی بیش از 2 کیلوگرم و ابعاد 245273x160x میلی متر می باشد. این محصول دارای دو پورت USB و AUX بر روی بدنه خود می باشد که برای اتصال به دستگاه های مختلف مانند کامپیوتر، موبایل و تبلت استفاده می شود. همچنین امکان اتصال بی سیم از طریق بلوتوث نیز وجود دارد.

این محصول سه گانه از یک بلندگوی بزرگ و دو بلندگوی کوچکتر تشکیل شده است. صدا از سه منبع مختلف پخش می شود و دقیقاً نشان می دهد که چقدر صدا از آن خارج می شود. همچنین با اسپیکر کنترل به شما داده می شود تا بتوانید آن را تمرین کنید.

مدل PSD4943

مشخصات فنی اسپیکر رومیزی ProOne PSD4943

اسپیکر بلوتوث PSD4943 دارای نسخه بلوتوث 4.2 است که امکان اتصال با دستگاه های مختلف را فراهم می کند. قدرت آن 38 وات است و می تواند صداهای قدرتمندی را پخش کند. این اسپیکر همچنین دارای یک گیرنده RF است که به شما امکان پخش موسیقی از رادیو را می دهد. این ویژگی ها اسپیکر PSD4943 را به انتخابی عالی برای تجربه صدای عالی با امکانات متنوع تبدیل می کند.

نکاتی برای استفاده بهتر از اسپیکر رومیزی پروان PSD4943

برای اتصال این اسپیکر به دستگاه دیجیتالی که فایل های صوتی را پخش می کند، باید از کابل دارای پورت USB یا AUX استفاده کنید. در بین انواع کابل های ارتباطی می توانید این محصولات را بیابید.

قیمت اسپیکر رومیزی ProOne PSD4943

شما می توانید به راحتی قیمت اسپیکر رومیزی ProOne PSD4943 را در مقایسه با سایر محصولات مشابه با قیمت روز انواع اسپیکر بررسی کنید. به نظر می رسد با این میزان صدای خروجی و امکاناتی که دارید، این قیمت مناسب است و می تواند انتخاب خوبی برای همه کاربران باشد.

خرید اسپیکر رومیزی پروان مدل PSD4943

خرید اسپیکر Provan برای افرادی که نیازی به حمل آن ندارند بهتر است. از آنجایی که این محصول دارای سه قسمت است، می توانید آن را در حالت ثابت نصب کنید. برای خرید این اسپیکر رومیزی اورجینال حتما فروشگاهی را انتخاب کنید که بتوانید از کیفیت محصول مطمئن شوید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اسپیکر دسکتاپ پرووان مدل PSD4943" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اسپیکر دسکتاپ پرووان مدل PSD4943"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید