اسپیکر جی بی ال بوم باکس 3 | JBL Boombox 3

اگر شما هم بدنبال مطالعه اسپیکر جی بی ال بوم باکس 3 | JBL Boombox 3 هستید این مقاله از سایت آسیاننت را برسی نمایید.

اسپیکر

بلندگو JBL Boombox 3 JBL Boombox 3

در بین اسپیکرهای حرفه ای JBL می توان Boombox 3 را به عنوان یکی از برجسته ترین نمونه ها با عملکرد خوب در پخش موسیقی قرار داد. اگرچه این محصول چندان بزرگ نیست اما با صدای بسیار بلند و البته کیفیت خود می تواند افراد را شگفت زده کند. قیمت JBL Boombox 3 ممکن است از بسیاری از بلندگوهای قابل حمل بالاتر باشد، اما از بسیاری از آنها بهتر است. علاوه بر این با خرید اسپیکر jbl boombox 3 می توانید لذت جلسات و مهمانی های خود را افزایش دهید.

کیفیت طراحی و ساخت

اسپیکر jbl boombox 3 دارای ابعاد تقریبی 20*25.7*48 سانتی متر است و با وزن 6.7 کیلوگرم به شما می رسد. سازنده در قسمت بالایی یک دسته فلزی محکم و بزرگ قرار داده است که می تواند حمل و نقل اسپیکر را آسان کند. در تولید بدنه این محصول شرکت سازنده با ترکیبی از پلاستیک و سیلیکون فشرده پیش رفته است، بنابراین علاوه بر تضمین مقاومت در برابر ضربه، کاربر با متریالی مرغوب مواجه است. نکته شگفت انگیز اسپیکرهای JBL مقاومت آنها در برابر آب و گرد و غبار به لطف استاندارد IP67 است.

توضیحات JBL Boombox 3

در داخل، بلندگوهای بوم باکس 3 دارای یک میان رده و توییتر قوی با یک ساب ووفر جدید و قدرتمند است که می تواند صداها را با اعوجاج کمتر و باس عمیق تر پخش کند. ترکیب این سیستم صوتی قدرتمند منجر به خروجی توان کلی 180 وات شد که کاملاً چشمگیر است. شایان ذکر است که توان کل خروجی صدا با روش باتری یا اتصال مستقیم به منبع تغذیه یکسان نیست. به لطف پشتیبانی بلندگو از فرکانس های 40 تا 20000 هرتز، می توانید جزئیات صدا را با بالاترین وضوح بشنوید.
اسپیکر JBL Boombox 3 از طریق بلوتوث 5.3 به دستگاه های مختلف متصل می شود تا کاربران بتوانند در کوتاه ترین زمان ممکن از اتصال طولانی مدت و انتقال اطلاعات مطمئن شوند. یعنی می توانید موسیقی مورد علاقه خود را به صورت بی سیم از طریق این اسپیکر پخش کنید. خوشبختانه این اسپیکر دارای ورودی صوتی 3.5 میلی متری برای پخش موسیقی بی سیم نیز می باشد.

اسپیکر مدل JBL Boombox 3

شاید jbl boombox 3 قیمت بالاتری نسبت به محصولات مشابه داشته باشد، اما وجود ویژگی های خاص مانند باتری بسیار قوی، این محصول را از نمونه های دیگر متمایز می کند; Boombox 3 می تواند با یک بار شارژ تا 24 ساعت موسیقی پخش کند که بسیار چشمگیر است. شارژ این باتری حدود 6.5 ساعت طول می کشد. خوشبختانه از این اسپیکر می توان به عنوان پاوربانک برای شارژ دستگاه های دیگر استفاده کرد.

سایر ویژگی های بلندگوهای بوم باکس JBL

بلندگوهای JBL boombox 3

در داخل اسپیکر بلوتوث قابل حمل JBL boombox 3 کابل شارژ تعبیه شده است تا برای تامین برق مورد نیاز دستگاه دچار مشکل نشوید. اگر می خواهید چندین بلندگو از برند JBL را به هم وصل کنید، برنامه JBL Portable را دریافت خواهید کرد. این اسپیکر از فناوری JBL PartyBoost نیز پشتیبانی می کند و به شما این امکان را می دهد که تا 99 اسپیکر را به هم متصل کنید و با فشار دادن یک کلید از پخش موسیقی با آنها لذت ببرید. اینها برخی از ویژگی های کاربردی هستند که بر قیمت اسپیکر jbl boombox 3 تاثیر می گذارند و می توانند تجربه بسیار خوبی را در گوش دادن به انواع موسیقی برای کاربران به ارمغان بیاورند.

نکاتی برای استفاده بهتر از بلندگوهای بوم باکس 3

محصولات آینده با اتصال مستقیم کابل به تلفن همراه، پخش موسیقی را فعال می کنند. برای استفاده از این قابلیت، باید کابل AUX را جداگانه خریداری کنید. خوشبختانه برد کابل ها در فروشگاه های معتبر اینترنتی بسیار بالاست و در مدل ها و طول های مختلف قابل ساخت هستند.

قیمت بوم باکس 3

اسپیکر GBL مدل Boombox3

در مقایسه با محصولات هم رده، می توان گفت که قیمت Boombox 3 بسیار رقابتی است و با توجه به ویژگی های این اسپیکر، محصولی با قیمت بسیار بالایی است. بوم باکس 3 با 180 وات قدرت و صدای فوق العاده بلند علاوه بر مقرون به صرفه بودن، می تواند تجربه خرید متفاوتی را برای شما رقم بزند.

jbl boombox 3 را بخرید

برای کاربرانی که اسپیکرهای بی سیم برند JBL را خریداری می کنند بهتر است بدانید که این محصول به دو صورت سیمی و بی سیم می تواند موسیقی پخش کند و با هر بار شارژ 24 ساعت همراه شما خواهد بود. بلوتوث نسخه 5.3، استاندارد IP67، قابلیت کار به عنوان پاوربانک و پشتیبانی از JBL PartyBoost از اصلی ترین ویژگی هایی است که قیمت JBL Boombox 3 را توجیه می کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اسپیکر جی بی ال بوم باکس 3 | JBL Boombox 3" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اسپیکر جی بی ال بوم باکس 3 | JBL Boombox 3"، کلیک کنید.