اسپیکر بلوتوثی پرووان مدل PSG40

اگر شما هم بدنبال مطالعه اسپیکر بلوتوثی پرووان مدل PSG40 هستید این مقاله از سایت آسیاننت را برسی نمایید.

اسپیکر

اسپیکر بلوتوث پروان مدل PSG40

پروان برندی شناخته شده در زمینه لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر است و 25 سال است که توانسته بهترین محصولات را به بازار عرضه کند. این برند محصولات خود را با استفاده از مواد تشکیل دهنده با دقت انتخاب شده و کنترل کیفیت تولید می کند. تصویری که در این صفحه مشاهده می کنید مربوط به اسپیکر بلوتوث مدل پروان PSG40 می باشد که با طراحی متفاوت و جذاب خود توجه بسیاری از علاقه مندان به این محصولات را به خود جلب کرده است.

اسپیکر بلوتوث پروان مدل PSG40

طراحی و تولید با کیفیت اسپیکر بلوتوث پروان مدل PSG40

اسپیکر جیبی موجود در دو رنگ سفید و مشکی دارای ابعاد 137.5 میلی متر طول، 110 میلی متر ارتفاع و 92 میلی متر می باشد و به همین دلیل ویژگی های جیبی به آن داده شده است. با این حال، به راحتی می توانید فایل های خود را با کیفیت بالا در هر مکانی گوش دهید. این محصول دارای بدنه ای گرد و دارای پایه است که به راحتی می توان آن را در هر جهتی قرار داد.

در پشت این محصول خروجی صدا و همچنین پورت Type-C برای شارژ اسپیکر و دکمه روشن/خاموش مشاهده می شود. قسمت بالایی به شارژر بی سیم متصل می شود که با نام تجاری ProOne نیز شناخته می شود.

مشخصات فنی اسپیکر بلوتوث ProOne PSG40

یکی از ویژگی های کلیدی اسپیکر PSG40 بلوتوث است که با نسخه 5.3 سازگار است و به اسپیکر امکان اتصال به دستگاه های مختلف تا فاصله 10 متری را می دهد. در مورد کیفیت صدا نیز می توان به خروجی Loudspeaker اشاره کرد که در سه سطح مختلف توان تنظیم می شود. می توانید از 10 وات، 7.5 وات یا 5 وات برای تنظیم سطح قدرت صدا با توجه به نیاز و محیط خود استفاده کنید.

محدوده فرکانس بلندگوهای PSG40 از 20 هرتز تا 20 کیلوهرتز است. به شما امکان پخش صدا با جزئیات بالا و کیفیت صدای واضح را می دهد.

سایر ویژگی های اسپیکر بلوتوث ProOne PSG40

یکی دیگر از ویژگی های جالبی که در اسپیکر PSG40 یافت می شود، خروجی شارژ بی سیم با توان 3 وات است. بنابراین نقش یک شارژر بی سیم را نیز برای شما ایفا می کند. فقط آن را در نگهدارنده خود قرار دهید و گوشی خود را در قسمت مشخص شده قرار دهید.

اسپیکر بلوتوث پروان مدل PSG40

نکاتی برای استفاده بهتر از اسپیکر بلوتوث Provan PSG40

برای اینکه بتوانید از اسپیکر PSG40 استفاده کنید، به یک کابل با کانکتور نوع C در یک طرف نیاز دارید. در بازار لوازم دیجیتال می توانید مدل های مختلفی از این کابل ها را با برندهای مختلف پیدا کنید.

قیمت اسپیکر بلوتوث ProOne PSG40

در بین مدل های مختلف اسپیکر موبایل، مدل معرفی شده یکی از بهترین هاست. در واقع شما می توانید با یک قیمت یک اسپیکر و شارژر بلوتوث داشته باشید و این قابلیتی است که به ندرت در محصولات دیگر یافت می شود. به همین دلیل می توانیم این مدل را در بین محصولاتی قرار دهیم که با توجه به کاربردشان قیمت مناسبی دارند. با مقایسه ای کوتاه از قیمت روز بلندگوهای خانگی به راحتی می توانید محصول معرفی شده را با سایر مدل های مشابه مقایسه کنید.

خرید اسپیکر بلوتوث Provan PSG40

اگر به دنبال خرید انواع پروون هستید، بهتر است مدل PSG40 را به محصولات مورد نظر خود اضافه کنید و با دید بازتری در نظر بگیرید. این محصول می تواند انتخاب خوبی برای کسانی باشد که در هر شرایطی به دنبال بهترین کیفیت هستند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اسپیکر بلوتوثی پرووان مدل PSG40" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اسپیکر بلوتوثی پرووان مدل PSG40"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/asiannet/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427