اسپیکر بلوتوثی قابل حمل کینگ استار مدل KBS335

اگر شما هم بدنبال مطالعه اسپیکر بلوتوثی قابل حمل کینگ استار مدل KBS335 هستید این مقاله از سایت آسیاننت را برسی نمایید.

اسپیکر

اسپیکر بلوتوث قابل حمل Kingstar KBS335

  • کنترل از راه دور برای کنترل راحت تر بلندگو
  • دارای ورودی میکروفون
  • بهترین رزرو
  • بلوتوث و AUX با هم دارد
  • قیمت و کیفیت مناسب
  • ندارند

اگر می خواهید به موسیقی گوش دهید، می دانید که هیچ جایگزینی برای بلندگوهای باکیفیت وجود ندارد و پخش موسیقی در محیط دو برابر لذت بخش است و می تواند دو برابر قدرت مهمانی شما را به ارمغان بیاورد.

طراحی خاص و حمل آسان

اسپیکر کینگ استار طراحی منحصر به فرد و عجیبی دارد و در نگاه اول توجه همه را به خود جلب می کند و شما را به یاد یک فیلم علمی تخیلی می اندازد. وزن این محصول 2.9 کیلوگرم بوده و در قسمت بالایی آن از بند استفاده شده است که به شما کمک می کند به راحتی آن را مانند یک کیف بر روی دوش خود حمل کنید. در سمت راست این اسپیکر دکمه ها و پورت های مختلفی پیدا می شود و می توانید تنظیمات مورد نظر خود را اعمال کنید.

اسپیکر بلوتوث قابل حمل Kingstar KBS335

به عنوان مثال از طریق دکمه EQ یا Mode می توانید حالت پخش صدا را تغییر دهید یا از طریق کلیدهای ولوم، میکروفون و بلندگو می توانید میزان صدا، میزان صدای ارسالی از میکروفون و همچنین اکو را تغییر دهید. پورت USB-A و ورودی میکروفون و موارد دیگر را می‌توانید در همان بخش پیدا کنید و می‌توانید با استفاده از صفحه کوچک بالای صفحه آهنگ مورد علاقه خود را پیدا کنید. در واقع کینگ استار سعی کرده تا اسپیکر را زیبا طراحی کند و در عین حال به شما این امکان را بدهد که به ساده ترین شکل به دستگاه متصل شده و تغییرات مورد نظر را اعمال کنید.

ولوم و کیفیت صدا و کنترل از راه دور

حداکثر توان مدل KBS335 Kingstar 24 وات است که به این معنی است که می تواند کل فضای متوسط ​​را پوشش دهد. البته توجه داشته باشید که این صدا برای مهمانی های پر جمعیت یا فضاهای باز مناسب نیست و به همین دلیل باید یک اسپیکر با توان 50 وات به بالا تهیه کنید که قیمت بالاتری دارد. . کیفیت صدای این اسپیکر شما را راضی می کند و می توانید صدای خوبی از نظر وضوح و جزئیات بشنوید.

این اسپیکر قابلیت ارتباط با اسپیکرهای همنام را دارد و این یعنی می توانید صدای خروجی را افزایش دهید. اسپیکر Kingstar KBS335 دارای ریموت کنترل می باشد و به لطف این ریموت قادر خواهید بود اسپیکر را از راه دور کنترل کرده و ترجیحات خود را تغییر دهید.

ارتباطات، میکروفون و باتری

خوشبختانه می توانید پلیرهای مختلف را از طریق بلوتوث و با کابل AUX به این اسپیکر متصل کنید. نسخه بلوتوث فرضی 5 است، یعنی پایداری خوب خواهد بود و احتمال قطع صدا یا ضعیف شدن اتصال کمتر است. استفاده از میکروفون این اسپیکر یک مزیت واقعی محسوب می شود و به شما این امکان را می دهد تا با اتصال میکروفون و هماهنگی با دوستان خود در مهمانی، صدای این محصول را پخش کنید.

اسپیکر بلوتوث قابل حمل Kingstar KBS335

کینگ استار برای تامین انرژی لازم برای این اسپیکر از باتری با ظرفیت 2000 میلی آمپر ساعت استفاده کرده است. این باتری در صورت تنظیم صدا روی 50 درصد می تواند اسپیکر را تا 6 ساعت نگه دارد که شارژ رضایت بخشی محسوب می شود و از طرفی برای شارژ مجدد این دستگاه به 4 ساعت زمان نیاز دارید. ناگفته نماند که اسپیکر بلوتوث قابل حمل Kingstar KBS335 از کارت حافظه نیز پشتیبانی می کند، یعنی با قرار دادن کارت حافظه همراه با موسیقی در این اسپیکر می توانید بدون نیاز به دستگاه های دیگر به موسیقی گوش دهید.

نتیجه

عامل اصلی که می تواند هزینه خرید هر محصول از جمله بلندگو را تعیین کند، قیمت است. این اسپیکر نسبت به قیمت از کیفیت و صدای راضی کننده ای برخوردار است و از سوی دیگر امکانات دیگری مانند پشتیبانی از ورودی میکروفون، ریموت کنترل، اتصال بی سیم و کابل و طراحی خاص و منحصر به فرد این اسپیکر را ارزش خرید دارد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اسپیکر بلوتوثی قابل حمل کینگ استار مدل KBS335" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اسپیکر بلوتوثی قابل حمل کینگ استار مدل KBS335"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید