اسپیکر بلوتوثی قابل حمل پاورولوجی مدل Cypher

اگر شما هم بدنبال مطالعه اسپیکر بلوتوثی قابل حمل پاورولوجی مدل Cypher هستید این مقاله از سایت آسیاننت را برسی نمایید.

اسپیکر

اسپیکر بلوتوث قابل حمل Powerology Cypher

اگر به دنبال محصولی برای پخش موسیقی خود با صدای بلند هستید، اسپیکر بلوتوث قابل حمل Powerology Cypher محصول مناسب شماست. این مدل محصول پاورولوژی کیفیت ساخت بسیار خوبی دارد و به مرور زمان دچار آسیب و افت کیفیت نخواهد شد. علاوه بر این طراحی محصول به گونه ای است که نظر هر فردی را به خود جلب می کند.

کیفیت طراحی و ساخت اسپیکر بلوتوث قابل حمل Powerology مدل Cypher

اسپیکر قابل حمل بلوتوث Powerology Cypher یک اسپیکر قابل حمل با ویژگی های فراوان است که به شما امکان پخش موسیقی با کیفیت بالا را در هر مکانی می دهد. ابعاد این محصول 123*238*126 میلی متر و وزن آن 1 تا 2 کیلوگرم می باشد.

این اسپیکر با تمامی دستگاه های دارای بلوتوث سازگار است و علاوه بر آن یک پورت AUX و USB بر روی بدنه آن تعبیه شده است که به شما امکان می دهد دستگاه هایی که فایل های صوتی را پخش می کنند به آن متصل کنید.

این اسپیکر دارای دکمه پاور، کنترل های پخش، انتخاب منبع و جفت شدن است و میکروفون داخلی نیز به شما امکان مکالمه را می دهد. همچنین تابلوهای LED و رقص نور وجود دارد.

مشخصات فنی اسپیکر بلوتوث قابل حمل Powerology Cypher

ظرفیت باتری اسپیکر Powerology مدل Cypher برابر با 3600 میلی آمپر ساعت و عملکرد شارژر 4 تا 5 ساعت است. منبع شارژ این اسپیکر توسط برق شهری و از طریق درگاه USB-C تامین می شود. زمان تغذیه آن حدود 3 ساعت است.

مدل CYPHER Powerology دارای یک بلندگوی 10 فوتی و پاسخ فرکانسی 100 تا 20000 هرتز برای صدایی با کیفیت و شفاف است.

سایر ویژگی های اسپیکر بلوتوث قابل حمل Powerology مدل CYPHER

ویژگی منحصر به فردی که در این مدل از محصولات Powerology می توان یافت، امکان استفاده از دستیار صوتی است که می تواند فایل های صوتی را کنترل کند.

نکاتی برای استفاده بهتر از مدل پاورولوژی قابل حمل بلوتوث CYPHER

برای پرکردن ظرفیت باتری این محصول باید یک شارژر با کانکتور USB-C خریداری کنید که می توانید آن را در برندهای مختلف در دسته بندی های مربوط به این محصولات بیابید. همچنین برای اتصال دستگاه های دیگر به کابل های AUX و USB نیاز است.

قیمت اسپیکر پاورولوژی مدل Cypher

قیمت هر روز اسپیکر Powerology با محصولات مشابه در بازار بسیار مناسب است. ویژگی های ذکر شده این محصول آن را به یک اسپیکر کامل و کاربردی برای همه تبدیل کرده است.

خرید اسپیکر بلوتوث قابل حمل Powerology Cypher

خرید اسپیکر بلوتوث برای افرادی که نیاز به پخش کننده صدا در مکان های مختلف دارند راحت است. محصولات ذکر شده در اینجا با ویژگی های مختلف، اتصالات متعدد، پشتیبانی از دستیار صوتی، طراحی ضد آب، نورپردازی جذاب و کیفیت بالا، انتخاب خوبی برای تجربه موسیقی در هر مکانی هستند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اسپیکر بلوتوثی قابل حمل پاورولوجی مدل Cypher" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اسپیکر بلوتوثی قابل حمل پاورولوجی مدل Cypher"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید