اسپیکر بلوتوثی قابل حمل هارمن کاردن مدل Onyx Studio 8

اگر شما هم بدنبال مطالعه اسپیکر بلوتوثی قابل حمل هارمن کاردن مدل Onyx Studio 8 هستید این مقاله از سایت آسیاننت را برسی نمایید.

اسپیکر

اسپیکر بلوتوث قابل حمل Harman Kardon Onyx Studio 8

اسپیکر بلوتوث قابل حمل Onyx Studio 8 از برند معروف Harman Kardon یک انتخاب عالی برای تجربه صدایی با کیفیت و قدرتمند است. این محصول طراحی زیبا و منحصر به فردی دارد و با استفاده از مواد اولیه مرغوب و رنگ های زیبا تولید شده است. این اسپیکر را می توان نه تنها به عنوان یک اسپیکر بلکه به عنوان یک وسیله تزیینی در گوشه منزل شما قرار داد.

اسپیکر بلوتوث قابل حمل Harman Kardon Onyx Studio 8

کیفیت طراحی و ساخت اسپیکر بلوتوث قابل حمل Harman Kardon Onyx Studio 8

اسپیکر بلوتوث قابل حمل Harman Kardon Onyx Studio 8 ابعاد مناسبی دارد و فضای کمی را در اتاق نشیمن شما اشغال می کند. اندازه این اسپیکر 312275.8×163.8x میلی متر و وزن آن 3.52 کیلوگرم است.

بلندگوهای Harman Kardon Onyx Studio 8 دارای طراحی منحصر به فرد میله آلومینیومی هستند که به عنوان تکیه گاه عمل می کنند. این محصول از مواد درجه یک ساخته شده و در برابر سقوط از ارتفاع، فشار و ضربه کاملا مقاوم است.

در قسمت بدنه محصول می توان کلید مربوط به ساختار اسپیکر را مشاهده کرد که با برآمدگی های همرنگ ساخته شده است. با استفاده از این دکمه ها امکان کم و زیاد کردن صدا، تغییر موزیک، لغو و وصل تماس، خاموش و خاموش کردن بلندگو و … وجود دارد. در قسمت پایین نیز پورت اتصالی که برای شارژ باتری وصل شده و دستگاه اتصالی که فایل های صوتی را پخش می کند، پیدا خواهید کرد.

یکی از ویژگی های این محصول قابلیت تکلم است. این فرآیند به وسیله یک میکروفون دوتایی که داخل آن قرار می گیرد انجام می شود و باعث می شود صدا با وضوح خوبی به طرف دیگر برسد.

توضیحات اسپیکر بلوتوث قابل حمل Harman Kardon Onyx Studio 8

Onyx Studio 8 به طور یکپارچه با هر دستگاه مجهز به بلوتوث جفت می شود تا صدای بلند و باکیفیت تولید کند. همچنین می توانید همزمان دو دستگاه را به اسپیکر متصل کرده و موسیقی خود را از طریق آنها پخش کنید. در نهایت امکان جفت کردن دو عدد از این بلندگوها وجود دارد که صدای واضح و دقیق تری تولید می کند و مانند یک سیستم پخش واقعی خواهد بود.

این اسپیکر از طریق بلوتوث نسخه 5.2 به سایر دستگاه های صوتی متصل می شود و فرکانس بلوتوث آن بین 2400 تا 2483.5 مگاهرتز است. با این نسخه از بلوتوث به راحتی می توانید حتی تا 10 متر از منبع فاصله بگیرید. روش دیگر ارتباط از طریق کابل است که با توجه به طول کابل محدودیت حرکتی دارد.

برای کیفیت این محصول یک ووفر 120 میلی متری و دو عدد توییتر 20 میلی متری داریم. با این حال، پاسخ آن بین 50 تا 20 کیلوهرتز و نسبت سیگنال به نویز بیش از 80 دسی بل است.

برای استفاده از اسپیکر باید باتری را شارژ کنید و در نتیجه به برق در شهر نیاز دارید. باتری آن از نوع لیتیوم یون پلیمر و دارای ظرفیت 11.70 وات ساعت است که در عرض 5 ساعت به طور کامل شارژ می شود. پس از این مدت می توانید به مدت 8 ساعت به صورت مداوم به فایل های خود گوش دهید.

سایر ویژگی های onyx studio 8

ویژگی جالبی که در اسپیکر Onyx Studio 8 می توان یافت، تنظیم خودکار محیط آن است. بنابراین تمام اتوماتیک با توجه به شرایط می تواند بهترین صدا را تولید کند.

نکاتی برای استفاده بهتر از اسپیکر بلوتوث قابل حمل Harman Kardon onyx studio 8

برای اینکه تجربه بهتری در استفاده از این محصول داشته باشید، به یک کابل aux نیاز دارید. در بین انواع کابل های ارتباطی می توان مدلی را یافت که دارای کانکتور مناسب برای اسپیکر باشد.

اسپیکر بلوتوث قابل حمل Harman Kardon Onyx Studio 8

قیمت هارمن کاردون اونیکس استودیو 8

اگر به لیست قیمت نوع اسپیکر نگاه کنید، متوجه می شوید که قیمت Onyx Studio 8 در مقایسه با مدل های با کارایی یکسان بسیار مناسب است. بنابراین، می توانیم آن را به عنوان یک محصول ملموس قرار دهیم.

خرید اسپیکر هارمان کاردون اونیکس استودیو 8

اگر علاقه مند به خرید اسپیکرهای مختلف هارمن کاردون هستید، Harman Kardon Onyx Studio 8 می تواند انتخاب خوبی برای شما باشد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اسپیکر بلوتوثی قابل حمل هارمن کاردن مدل Onyx Studio 8" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اسپیکر بلوتوثی قابل حمل هارمن کاردن مدل Onyx Studio 8"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید