اسپیکر بلوتوثی قابل حمل هارمن کاردن مدل Omni 20 Plus

اگر شما هم بدنبال مطالعه اسپیکر بلوتوثی قابل حمل هارمن کاردن مدل Omni 20 Plus هستید این مقاله از سایت آسیاننت را برسی نمایید.

اسپیکر

نمای کلی اسپیکر بی سیم هارمن کاردون Omni 20 Plus

افراد کمی هستند که در موسیقی تخصص داشته باشند، اما نام هارمن کاردن را نشنیده باشند. هارمن کاردون یک برند معتبر در زمینه تجهیزات صوتی است که حرف های زیادی برای گفتن دارد. سریال امانی هارمن کاردون یک سریال پرطرفدار و قدرتمند با چندین مدل موجود در ایران می باشد. اسپیکر Omni 20 Plus یک اسپیکر میان رده از شرکت Harman Kardon است که وزن آن کمی بیش از 2 کیلوگرم است. این اسپیکر قابلیت اتصال در حالت سیمی و بی سیم را دارد اما به دلیل منبع تغذیه آن که برق است در دسته اسپیکرهای قابل حمل قرار نمی گیرد. ارتباط بی سیم از طریق بلوتوث با سایر دستگاه ها مانند تلفن همراه، تبلت، لپ تاپ و … انجام می شود. در مورد اتصال کابل، می توان آن را با یک پورت 3.5 میلی متری انجام داد. در بحث فنی، بلندگوهای Amni 20 plus از 53 تا 20 هزار هرتز پاسخ می دهند. توان این اسپیکر 60 وات است که تا 10 متر به صورت بی سیم قابل اتصال است. این اسپیکر دارای 2 ساب ووفر است که اندازه هر کدام 75 میلی متر می باشد. همانطور که در بالا اشاره کردیم این اسپیکر باتری ندارد و تنها راه تامین برق آن استفاده از برق شهری است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اسپیکر بلوتوثی قابل حمل هارمن کاردن مدل Omni 20 Plus" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اسپیکر بلوتوثی قابل حمل هارمن کاردن مدل Omni 20 Plus"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید