اسپیکر بلوتوثی قابل حمل زیلوت مدل S8

اگر شما هم بدنبال مطالعه اسپیکر بلوتوثی قابل حمل زیلوت مدل S8 هستید این مقاله از سایت آسیاننت را برسی نمایید.

اسپیکر

اسپیکر بلوتوث قابل حمل Zelot S8

  • پشتیبانی رادیویی
  • پشتیبانی از چند پورت
  • دارای گواهی IPX4
  • امکان شارژ گوشی مانند پاوربانک
  • رزرو خوب
  • قاب سیلیکونی در جعبه
  • پشتیبانی از میکروفون
  • عدم وجود بلوتوث 5.0

هنگام انتخاب اسپیکر برندها و مدل های مختلفی پیش روی شماست که برخی از آنها ارزش بیشتری نسبت به مدل های دیگر دارند. Zelot یکی از برندهایی است که از دیرباز در بازار کشور حضور داشته و اسپیکرهای خوب و مناسبی تولید می کند و در ادامه به سراغ Zealot s8 می رویم و مشخصات این محصول را با هم می بینیم تا مشخص شود خرید. ارزش.

او انجام داد

شکل و شمایل اسپیکر Zealot s8 مانند یک استوانه است و طراحی آن برای این مدل ساده اما زیباست. دکمه های این محصول روی سر قرار می گیرند و می توانید با کمک این دکمه های لمسی میزان صدای موزیک را کم یا زیاد کنید و به سراغ آهنگ بعدی یا قبلی بروید و در نهایت با استفاده از دکمه M تنظیم صدای حالت را تغییر دهید.

بررسی اسپیکر Zelot S8

وزن این اسپیکر 423 گرم است که باعث می شود اسپیکر zealot s8 به راحتی قابل حمل باشد. برای این مدل، گواهی IPX4 به معنای مقاومت در برابر پاشیدن آب است و باید مراقب باشید که اسپیکر را به طور کامل در آب غوطه ور نکنید.

در داخل جعبه محصول یک قاب سیلیکونی تعبیه شده است که به شما امکان می دهد اسپیکر zealot s8 را قرار دهید و احتمال آسیب رسیدن به اسپیکر در هنگام حمل و نقل و استفاده در هنگام کوهنوردی یا دوچرخه سواری را به حداقل می رساند. این قاب سیلیکونی مقاومت بالایی دارد و ظاهری اسپرت به اسپیکر می دهد و ظاهر آن را تغییر می دهد.

پشت اسپیکر و داخل درب پورت های مختلف محصول قرار داده شده تا آب به دستگاه آسیب نرساند. در این بخش می توانید پورت AUX، پورت USB-A، اسلات کارت حافظه خارجی، Micro-USB و دکمه روشن/خاموش را پیدا کنید. این مدل از چراغ LED نیز بهره می برد و به لطف پشتیبانی از میکروفون داخلی می توانید از آن برای پاسخگویی به تماس های دریافتی بدون نیاز به گوشی استفاده کنید.

کار

همانطور که در بالا اشاره کردیم، این اسپیکر دارای پورت های متعددی است که به این معنی است که می توانید به صورت سیمی یا بی سیم به این محصول متصل شوید. اتصال بی سیم از طریق بلوتوث 4.2 و اتصال سیمی از طریق AUX امکان پذیر است و از درگاه USB و کارت حافظه خارجی نیز برای اتصال فلش مموری و کارت حافظه خارجی استفاده می شود تا راه های مختلفی برای اتصال به اسپیکر وجود داشته باشد.

جالب اینجاست که می توانید گوشی و سایر دستگاه های خود را از طریق پورت USB-A شارژ کنید و این اسپیکر به صورت پاوربانک ظاهر می شود. این امر به لطف اسپیکر با باتری 4000 میلی آمپر ساعتی امکان پذیر است که مطمئنا با قیمت اسپیکر بلوتوث Zealot S8 نقطه قوتی برای محصول محسوب می شود.

به مهم ترین قسمت بلندگو یعنی میزان صدا و کیفیت صدا می رسیم که این مدل می تواند توان خروجی 10 وات و فرکانس شنوایی آنها بین 60 تا 20000 هرتز تولید کند. نسبت به قیمت اسپیکر بلوتوث Zealot S8 کیفیت صدای تولید شده خوب است و حجم صدا نیز راضی کننده است و ایراد خاصی وجود ندارد که بتوان آن را قرار داد. باس متوسط ​​است و نباید انتظار زیادی داشته باشید.

بررسی اسپیکر Zelot S8

این اسپیکر از رادیو نیز پشتیبانی می کند و در نهایت به دلیل ظرفیت بالای باتری، می تواند حدود 10 ساعت در حالت حداکثر و 18 تا 20 ساعت در حالت تنظیم روی 70 یا کمتر صدا پخش کند که عملکرد فوق العاده ای است و مطمئنا یکی از آنها محسوب می شود. از نقاط قوت مدل

نتیجه

اسپیکرهای Zealot نسبت به قیمتشان ارزش خرید بالایی دارند و مشخص است که چرا. شما برای این مدل هزینه زیادی نمی کنید، در عوض یک اسپیکر با صدای خوب و کیفیت دریافت می کنید که شارژدهی خوبی دارد و می تواند به عنوان یک پاوربانک برای شما کار کند. این محصول از پورت های مختلف پشتیبانی می کند و گواهی IPX4 مقاومت در برابر نفوذ آب و پاشش آب را نشان می دهد. وجود قاب سیلیکونی داخل جعبه و پشتیبانی رادیویی از دیگر ویژگی های مهم این اسپیکر Zealot است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اسپیکر بلوتوثی قابل حمل زیلوت مدل S8" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اسپیکر بلوتوثی قابل حمل زیلوت مدل S8"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/asiannet/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427