اسپیکر بلوتوثی قابل حمل جی بی ال JBL Boombox

اگر شما هم بدنبال مطالعه اسپیکر بلوتوثی قابل حمل جی بی ال JBL Boombox هستید این مقاله از سایت آسیاننت را برسی نمایید.

اسپیکر

نمای کلی بلندگوی بلوتوث قابل حمل JBL Boombox

اسپیکرهای بلوتوث امروزه نقش مهمی در زندگی ما دارند. اگرچه بلندگوهای قابل حمل یکی از ضروری ترین چیزهای زندگی نیستند، اما در دسته موارد کاربردی قرار می گیرند که می توانند مفید باشند. جی بی ال در زمینه تامین اسپیکرهای پرتابل فعالیت جدی و مستمری دارد. اسپیکرهای این شرکت در سایزهای کوچک و بزرگ مناسب هر سلیقه ای است. JBL قدرت و کیفیت را با بلندگوی قابل حمل Boombox ترکیب کرده است. این اسپیکر که در برابر نفوذ مایعاتی مانند آب (حتی در صورت افتادن در آب) با استاندارد IPX7 کاملاً مقاوم است، قابلیت اتصال همزمان به دو دستگاه را دارد. Boombox از طریق بلوتوث به گوشی های هوشمند، تبلت ها و سایر دستگاه های دارای بلوتوث متصل می شود. همچنین امکان اتصال به دستگاه های غیر بلوتوث از طریق درگاه AUX نیز وجود دارد.

بلندگوهای Booxbox صدای بالایی دارند که شما را شگفت زده خواهد کرد. توان این اسپیکر در هنگام اتصال به برق 60 وات و در حالت باتری 40 وات می باشد. پس مشخص است که قدرت این اسپیکر هنگام کار با باتری و هنگام کار مستقیم با برق متفاوت است. باتری این اسپیکر در 6.5 ساعت به طور کامل شارژ می شود و با هر بار شارژ، توان کافی برای پخش مداوم موسیقی به مدت 24 ساعت را فراهم می کند. بر روی این اسپیکر دو پورت USB تعبیه شده است که می توان از آنها برای تامین انرژی سایر دستگاه ها استفاده کرد. به عبارت دیگر، Boombox علاوه بر استفاده برای پخش موسیقی، به عنوان پاوربانک نیز عمل خواهد کرد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اسپیکر بلوتوثی قابل حمل جی بی ال JBL Boombox" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اسپیکر بلوتوثی قابل حمل جی بی ال JBL Boombox"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید