اسپیکر بلوتوثی قابل حمل اچ دی وای مدل G21

اگر شما هم بدنبال مطالعه اسپیکر بلوتوثی قابل حمل اچ دی وای مدل G21 هستید این مقاله از سایت آسیاننت را برسی نمایید.

اسپیکر

نمای کلی بلندگوی بلوتوث قابل حمل G21 HD

امروزه اسپیکرهای بلوتوثی را در طرح ها و نقش های مختلفی می توان یافت و این نشان می دهد که طراحی تاثیر بسزایی در انتخاب کاربر دارد. یکی از اسپیکرهایی که مورد توجه کاربران با طرح های مختلف قرار گرفته است اسپیکر بلوتوث قابل حمل G21 HD است. همانطور که از تصویر محصول مشخص است، طراحی خاص این محصول باعث شده تا کاربران توجه ویژه ای به این اسپیکر داشته باشند. اما تنها طراحی منحصر به فرد این اسپیکر نیست که نظر کاربران را جلب می کند و عملکرد آن نیز بسیار موثر است.
ابتدا در مورد ابعاد و وزن این اسپیکر صحبت خواهیم کرد. این شرکت ابعاد 9x12x7 سانتی متر را برای این محصول در نظر گرفته است و وزن آن 310 گرم است. در مورد شبکه ارتباطی اسپیکر مذکور باید گفت که از طریق کابل AUX و بلوتوث قابل اتصال است، البته این اسپیکر به دو صورت سیمی و بی سیم قابل استفاده است.
فرکانس بین 100 هرتز – 20 کیلوهرتز پاسخ داده خواهد شد. این اسپیکر قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه و دریافت امواج ارسالی تا فاصله حدود 10 متری را دارد. شارژ کامل این اسپیکر حدود 2 ساعت طول می کشد. این محصول دارای 1 بلندگو می باشد و عدم وجود ریموت کنترل از نقاط ضعف آن می باشد. در مجموع این اسپیکر اعداد فروش بالایی را به ثبت رسانده و از کاربران خود قدردانی زیادی کرده است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اسپیکر بلوتوثی قابل حمل اچ دی وای مدل G21" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اسپیکر بلوتوثی قابل حمل اچ دی وای مدل G21"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید