اسپیکر بلوتوثی قابل حمل انکر مدل Soundcore Select ProA 3126

اگر شما هم بدنبال مطالعه اسپیکر بلوتوثی قابل حمل انکر مدل Soundcore Select ProA 3126 هستید این مقاله از سایت آسیاننت را برسی نمایید.

اسپیکر

Anker Soundcore انتخاب مدل ProA 3126

اسپیکر بلوتوث قابل حمل Anker Soundcore Select ProA 3126 محصولی قدرتمند و با کیفیت است که توسط برند معروف Anker ساخته و عرضه شده است. این برند تمامی محصولات خود را با استفاده از مواد اولیه و اجزای پایدار تولید می کند و حتی پس از گذشت مدت زمانی طولانی با همان کیفیت اصلی به کار خود ادامه می دهد.

Anker Soundcore انتخاب مدل ProA 3126

طراحی و کیفیت اسپیکر بلوتوث قابل حمل Anker's Soundcore Select ProA 3126

همانطور که در تصویر مشاهده می کنید، Soundcore Select ProA 3126 به شکل یک استوانه طراحی شده و دارای یک دسته در بالا برای حمل آسان است. روی بدنه محصول یک پورت USB تعبیه شده است که برای اتصال به دستگاه های دیگر استفاده می شود. علاوه بر این در کنار یک پورت Type C برای شارژ باتری تعبیه شده که دارای کاور است. کنترل‌ها و کلیدهای روی دستگاه شامل کنترل‌های نور و بیس، افزایش و کاهش صدا، خاموش و روشن کردن دستگاه می‌شود. همچنین این دستگاه در برابر آب و گرد و غبار با استاندارد IPX-7 مقاوم است.

در قسمت بالایی اسپیکر دکمه هایی برای تنظیمات مربوط به فایل های صوتی تعبیه شده است که کار را برای شما راحت می کند. از این کلیدها برای افزایش و کاهش صدا، تغییر موسیقی و … استفاده می شود.

مشخصات فنی اسپیکر بلوتوث قابل حمل Anker Soundcore Select Pro A3126

با استفاده از بلوتوث نسخه 5.0 می توانید اسپیکر a3126 را همزمان به چندین دستگاه متصل کنید. همچنین قابلیت اتصال همزمان پخش کننده صدا به چند اسپیکر و در نتیجه کار به عنوان یک سیستم صوتی باکیفیت وجود دارد.

توان این دستگاه 30 وات و فرکانس پاسخگویی از 40 هرتز تا 20 هزار هرتز است. این دستگاه به شما امکان شخصی سازی صدا و نور را از طریق اپلیکیشن اختصاصی Soundcore می دهد. از مشخصات فنی محصول می توان به وجود فناوری BassUp اشاره کرد که میزان بیس را کنترل می کند.

برای استفاده از این محصول باید باتری اسپیکر را شارژ کنید. عمر باتری پس از شارژ کامل تا 16 ساعت است و می توانید از منبع برق شهری و سوکت شارژ USB-C برای شارژ آن استفاده کنید.

Anker Soundcore انتخاب مدل ProA 3126

سایر ویژگی های soundcore Select pro a3126

از ویژگی های منحصر به فرد اسپیکر بلوتوث Anker soundcore select pro a3126 می توان به رقص نور اشاره کرد که ظاهر آن را جذاب تر می کند.

نکاتی برای استفاده بهتر از بلندگوی بلوتوث Anker soundcore select pro a3126

برای استفاده از اسپیکر بلوتوث Anker a3126 به کابل Type-C یا USB نیاز دارید. شما می توانید این محصولات را با برندهای مختلف در بازار بیابید و با توجه به نیاز خود مدل هایی با مشخصات متفاوت خریداری کنید.

قیمت صدای Anker Select pro a3126

قیمت امروز اسپیکر Anker نشان می دهد که Anker soundcore select pro a3126 با ویژگی های فراوان، کیفیت بدنه و پخش صدای عالی انتخاب خوبی برای خرید خواهد بود. به گفته اکثر مشتریان قیمت در نظر گرفته شده برای این محصول نسبت به عملکرد آن بسیار مناسب و قابل قبول است.

اسپیکر بلوتوث قابل حمل Anker Soundcore Select ProA 3126 را بخرید

خرید هر نوع اسپیکر بلوتوثی از هر برندی نیازمند توجه به کیفیت صدای خروجی است. برای انتخاب بهترین گزینه پیش روی خود باید مشخصات فنی را به طور کامل بررسی کنید و در نهایت مدلی را انتخاب کنید که صدای بزرگتری داشته باشد. در مورد Soundcore Select ProA 3126، تمام اطلاعات ارائه شده آن را به انتخاب خوبی برای خرید تبدیل کرده است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اسپیکر بلوتوثی قابل حمل انکر مدل Soundcore Select ProA 3126" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اسپیکر بلوتوثی قابل حمل انکر مدل Soundcore Select ProA 3126"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/asiannet/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427