استقلالی ها و علیپور در مکه توبه کردند!

استقلالی‌ها و علیپور در مکه توبه کردند!

به گزارش خبرگزاری آسیاننت؛ در حالی که امیر قلعه نویی سرمربی وقت استقلال با حجت الاسلام علیرضا علیپور دبیر منشور اخلاقی فدراسیون فوتبال در زمستان سال 92 بحث های جدی با یکدیگر داشتند و اختلافشان حتی به رسانه ها نیز کشیده شد، ناگهان خبر آمد که در جریان سفر استقلال به عربستان جهت تقابل با الشباب، علیپور هم همراه با آبی پوشان عازم شده و اعمال حج عمره را بر جای آورده است.

در گزارش خبرورزشی آمده است: این اتفاق برای رسانه ها بسیار عجیب بود اما علی کفاشیان، رییس وقت فدراسیون فوتبال طی مصاحبه ای که به تیتر اول خبرورزشی در ششم اردیبهشت سال 93 تبدیل شد، با استقبال از چنین اتفاقی به خبرنگار ما گفت: علیپور و استقلالی ها در مکه زیارت کردند و همان جا توبه کردند تا دیگر علیه همدیگر حرفی نزنند و با یکدیگر مشکلی نداشته باشند.

251 251

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "استقلالی ها و علیپور در مکه توبه کردند!" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "استقلالی ها و علیپور در مکه توبه کردند!"، کلیک کنید.