ارایه خدمات هلال احمر به 1131 نفر از شرکت کنندگان در مراسم سالروز ارتحال امام خمینی (ره)

ارائه خدمات هلال احمر به ۱۱۳۱ نفر از شرکت کنندگان در مراسم سالروز ارتحال امام خمینی (ره)

1131 نفر از شرکت کنندگان در مراسم سالروز ارتحال امام خمینی (ره) از خدمات بهداشتی و درمانی جمعیت هلال احمر بهره مند شدند.

به گزارش آسیاننت خدمات رسانی جمعیت هلال احمر در پوشش امدادی سالگرد ارتحال امام(ره) از پیش از مراسم آغاز و به 1131 نفر ارایه شد.در این ماموریت، 78 نفر از افرادی که نیاز به درمان تخصصی داشتند به مراکز درمانی منتقل و 178 نفر نیز از خدمات درمانی نیروهای مستقر در محل شامل تزریقات، آتل بندی، پانسمان و خدمات سلامت محور برخوردار شدند.

به منظور پایش سلامت شهروندان، فشار خون 875 نفر از شرکت کنندگان در مراسم اندازه گیری شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر، جمعیت هلال احمر با بهره گیری از تمامی ظرفیت های لجستیکی و 1500 نیرو، پوشش امدادی مراسم سالروز ارتحال امام خمینی (ره) را انجام داد.

انتهای پیام

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ارایه خدمات هلال احمر به 1131 نفر از شرکت کنندگان در مراسم سالروز ارتحال امام خمینی (ره)" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ارایه خدمات هلال احمر به 1131 نفر از شرکت کنندگان در مراسم سالروز ارتحال امام خمینی (ره)"، کلیک کنید.