اختصاص بخشی از زندان رجایی شهر به دانشگاه فرهنگیان – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

اختصاص بخشی از زندان رجایی شهر به دانشگاه فرهنگیان - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، مجتبی عبداللهی در نشست مسوولان دانشگاه فرهنگیان استان البرز گفت: بر این اساس اختصاص بخشی از مجموعه زندان رجایی شهر به دانشگاه فرهنگیان یک اقدام بزرگ فرهنگی محسوب می شود که لازم است موضوع در سطح ملی پیگیری شود.

استاندار البرز یادآورشد: این استان در بسیاری از زیرساخت ها از ابتدا محروم بوده و اکنون با تمام توان درصدد جبران کاستی ها و ارتقای سرانه ها هستیم.

وی ادامه داد: یکی از دستاوردها و اقدامات بزرگی که به واسطه عزم ملی و استانی محقق شد، تعطیلی زندان رجایی شهر بود و اکنون با نشست های ویژه متعدد تغییر کاربری زندان رجایی شهر و اجرای آن را دنبال می کنیم همچنین 50 درصد املاک زندان رجایی شهر برای طرح های عمومی شهر در اختیار شهرداری کرج قرار می گیرد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اختصاص بخشی از زندان رجایی شهر به دانشگاه فرهنگیان – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اختصاص بخشی از زندان رجایی شهر به دانشگاه فرهنگیان – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.