احداث بزرگترین زمین چمن مصنوعی فردیس

بزرگترین

احداث بزرگترین زمین چمن مصنوعی فردیس

آسیاننت/البرز مدیر کل ورزش و جوانان استان البرز از بهره برداری بزرگترین زمین چمن مصنوعی در شهرستان فردیس طی روزهای آینده خبرداد.

بهزاد فروغی در گفت وگو با آسیاننت با اعلام این خبر اظهارکرد: بزرگترین و تنها زمین چمن مصنوعی مسابقاتی فردیس با رعایت استانداردهای لازم در زمینی به متراژ 6600 متر مربع آماده بهره برداری است.

مدیر کل ورزش و جوانان البرز تصریح کرد: این زمین چمن با رعایت تمامی استانداردهای لازم و بنا به درخواست ورزشکاران فردیسی و براساس درخواست هیات فوتبال استان و شهرستان فردیس احداث شد تا علاقه مندان به فوتبال در این شهرستان شاهد یک زمین چمن مصنوعی مسابقاتی باشند.

وی تاکید کرد:این زمین چمن که در مدت سه ماه با اعتباری بالغ بر 10 میلیاردتومان ساخته شده، در روزهای آینده افتتاح خواهد شد و در اختیار علاقه مندان به فوتبال شهرستان فردیس قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "احداث بزرگترین زمین چمن مصنوعی فردیس" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "احداث بزرگترین زمین چمن مصنوعی فردیس"، کلیک کنید.