اجرایی شدن 75 درصد مصوبات کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان

اجرایی شدن ۷۵ درصد مصوبات کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان

به گزارش خبرگزاری آسیاننت استان سمنان ، یادگار احمدی در پنجمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان که در استانداری برگزار شد با بیان این مطلب گفت: در سال گذشته با برگزاری 73 جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید ، مشکلات 267 واحد تولیدی و بنگاه اقتصادی استان شامل واحدهای صنعتی و معدنی ، کشاورزی ، گردشگری و اصناف تولیدی در این جلسات مورد بررسی قرار گرفته است که در جهت رفع موانع ، 478 مصوبه به تصویب اعضای کارگروه رسیده است.

وی تصریح کرد: از مجموع مصوبات کارگروه ستاد تسهیل 20درصد مصوبات مربوط به تامین مالی و تسهیلات ، 26 درصد مربوط به امور زیربنایی ، 3درصد مربوط به امور مالیاتی ، 3 درصد مربوط به تامین اجتماعی و مابقی سایر می باشد که 75 درصد مصوبات اقدام و 30 درصد نیز در دست اقدام می باشد.

مدیرکل صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان همچنین از بررسی مشکلات ده واحد تولیدی استان در این جلسه خبر داد و اظهار داشت: در این نشست که با حضور اعضای کارگروه و مدیران بانکهای عامل برگزار گردید مشکلات و موانع بانکی و مالیاتی و گمرکی واحدهای تولیدی استان مورد بررسی قرار گرفت.

یادگار احمدی با اشاره به دیگر دستور این نشست افزود: ارایه گزارش درخصوص پرداخت تسهیلات از محل بند الف تبصره 18 به واحدهای تولیدی استان و ارایه گزارش کارگروه جهش تولید توسط اداره کل صمت استان از دیگر دستور کار این جلسه بود.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اجرایی شدن 75 درصد مصوبات کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اجرایی شدن 75 درصد مصوبات کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان"، کلیک کنید.