آیت الله رییسی به معنای واقعی سید محرومان بودند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

آیت الله رئیسی به معنای واقعی سید محرومان بودند - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین سید مرتضی بختیاری گفت: در سه سالی که در محضر آیت الله رییسی بودم ایشان را سید محرومان دیده و این موضوع را با تمام وجود لمس کردم.

بختیاری گفت: آیت الله رییسی در آن زمان که ایشان در آستان قدس رضوی فعالیت می کردند واحدی را مخصوص مستضعفان راه اندازی کردند که کار ویژه آن کمک رسانی به افراد مستضعف اطراف مشهد بود.

وی ادامه داد: آقای رییسی به معنای واقعی کمک حال محرومان بوده و به معنای واقعی ایشان سد محرومان بود.

بختیاری خطاب به ملت شریف ایران گفت: در این لحظات سخت و حساس از ملت بزرگ ایران اسلامی به ویژه ولی نعمتان و مددجویان عزیز می خواهیم یکدل و یک صدا با توسل به امام مهربانی ها حضرت امام رضا (ع) در شب میلاد پربرکتش، برای سلامت رییس جمهور محترم، خادم الرضا (ع)، سید محرومان و حامی ایتام و نیازمندان و تیم همراهشان، دست به دعا بردارند. خداوند متعال یار و یاور همه خادمان ملت مسلمان ایران عزیز باشد ان شاءالله.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آیت الله رییسی به معنای واقعی سید محرومان بودند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آیت الله رییسی به معنای واقعی سید محرومان بودند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/asiannet/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427