آموزش بیش از دو هزارنفر از کاربران رایانه شعب اخذ رای در قزوین

قزوین

آموزش بیش از دو هزارنفر از کاربران رایانه شعب اخذ رای در قزوین

به گزارش خبرگزاری آسیاننت از قزوین؛ یاور عابدی، مدیر فناوری اطلاعات امنیت فضای مجازی و شبکه دولت در نشست خبری با حضور اصحاب رسانه استان گفت: این دوره انتخابات به صورت نیمه مکانیزه و از 26فرآیند انتخابات، 25فرآیند به صورت الکترونیک و فقط یک فرآیند اخذ رای و شمارش آرا به صورت دستی انجام می شود.

وی افزود: از ابتدا کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات استان 13جلسه تشکیل داده که 7جلسه آن در استانداری و 6جلسه هر کدام در 6فرمانداری برگزار شده است و مسایل و مشکلات شهرستان ها با حضور مدیران مربوطه حوزه فناوری اطلاعات استان و مدیران شهرستان به صورت تفصیلی مورد بحث و بررسی قرار گرفته است.

عابدی رییس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات استان بیان کرد: این کمیته در سه ماه گذشته و با کمک 47اکیپ و بیش از 100نفر، پوشش آنتن دهی شعب اخذ رای را که شامل 1711نقطه است به صورت میدانی و با دستگاه احراز هویت مورد تست و بررسی قرار داده است.

وی در ادامه گفت: زیرساخت های ارتباطی استان و پوشش آنتن دهی شعبات اخذ رای از شرایط خیلی خوبی برخوردار هستند و استان آماده برگزاری انتخابات الکترونیکی است.

مدیر فناوری اطلاعات استانداری اظهار کرد: در راستای تقویت زیرساخت های ارتباطی، فرمانداریها و بخشداری ها به فیبر نوری متصل خواهند شد. هم اکنون 6فرمانداری و 8بخشداری به فیبر نوری متصل شده و پیگیر اتصال 11بخشداری دیگر تا روز انتخابات هستیم.

وی بیان کرد: دوره های آموزشی کاربران فناوری اطلاعات برای حضور در 1096شعبه اخذ رای در روز انتخابات به تعداد 5مدرس استانی، 23مدرس شهرستانی و بیش از دو هزار کاربر اصلی و ذخیره در استان برگزار شده است.

یاور عابدی گفت: در راستای آزمون و تست زیرساخت های ارتباطی و آمادگی منابع انسانی برای انتخابات پیش رو، دو مانور شبیه سازی روز اخذ رای برگزار شده است.

این مسیول افزود: مانور اول در 12بهمن ماه با 54دستگاه احراز هویت و با حضور 106نفر در 14نقطه و مانور دوم در 24بهمن با 74دستگاه احراز هویت و با حضور 92نفر در 20نقطه استان برگزار شد.

مدیر فناوری اطلاعات قزوین، در پایان به مسایل و تهدیدات سایبری اشاره کرد و افزود: مجموعه تدابیر و استانداردهای لازم امنیتی زیرساخت های ارتباطی و مراکز داده استانداری در نظر گرفته شده و همچنین مانورهای تاب آوری برق مراکز مخابراتی و زیرساخت انجام شده است.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آموزش بیش از دو هزارنفر از کاربران رایانه شعب اخذ رای در قزوین" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آموزش بیش از دو هزارنفر از کاربران رایانه شعب اخذ رای در قزوین"، کلیک کنید.


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/asiannet/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427