آمار هولناک درباره اوضاع فاجعه بار کودکان غزه

آمار هولناک درباره اوضاع فاجعه‌بار کودکان غزه

آفتاب نیوز :

به گزارش شبکه خبری قدس، دفتر اطلاع رسانی دولتی در نوار غزه آمار های هولناکی را درباره اوضاع فاجعه بار کودکان فلسطینی ساکن نوار غزه منتشر کرد.

بر اساس آمار های منتشر شده، از هفتم اکتبر گذشته تا کنون 15694 کودک بر اثر حملات رژیم اشغالگر شهید، حدود 34000 کودک مجروح و 3600 کودک زیر آوار مفقود شدند.

در ادامه گزارش این دفتر آمده است: حدود 1500 کودک دست و پا یا چشم های خود را از دست داده یا دچار ناتوانی دایمی شده و حداقل 200 کودک توسط اشغالگران ربوده شده اند. 17000 کودک یتیم شده اند، 3 درصد آن ها هر دو والدین خود را از دست دادند و بیش از 700000 کودک به اجبار از محل زندگی خود آواره شده اند.

این گزارش می افزاید: حدود 650000 کودک فلسطینی خانه خود را پس از ویران شدن توسط رژیم اشغالگر را از دست دادند. 625000 کودک هم بر اثر تجاوز رژیم اشغالگر مجبور به ترک تحصیل شدند. 98 درصد کودکان غزه آب آشامیدنی سالم پیدا نمی کنند و به کمتر از 3 لیتر آب در روز دسترسی دارند.

دفتر اطلاع رسانی دولتی در نوار غزه تاکید کرد: 3500 کودک فلسطینی مبتلا به بیماری های مزمن، به دلیل سوءتغذیه و عدم مراقبت های پزشکی لازم در معرض خطر مرگ قرار دارند. 60000 جنین در شکم مادرشان، در معرض سقط جنین، مرگ یا نقایص مادرزادی ناشی از اثرات بمب و مواد منفجره قرار دارند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آمار هولناک درباره اوضاع فاجعه بار کودکان غزه" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آمار هولناک درباره اوضاع فاجعه بار کودکان غزه"، کلیک کنید.


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/asiannet/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427