آغاز اوج گیری ترددها در محورهای مواصلاتی یزد در آستانه نوروز

آغاز اوج‌گیری ترددها در محورهای مواصلاتی یزد در آستانه نوروز

آسیاننت/یزد رییس مرکز مدیریت راه های استان یزد از سیر صعودی میزان تردد خودروهای سبک و سنگین در محورهای مواصلاتی درون و برون استانی یزد خبر داد.

«حسین عقدایی» در این باره گفت: از بهمن ماه سال جاری افزایش قابل توجهی در میزان تردد خودروها در محورهای استانی و بین استانی را شاهد هستیم که این روند با نزدیک شدن به نوروز 1403، سرعت بیشتری به خود خواهد گرفت.

وی اظهار کرد: نسبت کل تردد بهمن ماه سال جاری در محورهای درون استانی نسبت به ماه گذشته 2 و 52 دهم درصد افزایش یافته است. درحالی که همین آمار نسبت به وضعیت مشابه در سال گذشته، افزایش 9.3 درصدی را نشان می دهد.

عقدایی در رابطه با ترددهای بین استانی، اذعان کرد: کل وسایل نقلیه عبوری در محورهای ورودی و خروجی استان که توسط سامانه های تردد شمار ثبت شده است، بیش از 2.5 میلیون تردد بوده که نسبت به ماه گذشته6.69 درصد و نسبت به وضعیت مشابه سال گذشته، 17.25 درصد رشد داشته است.

رییس مرکز مدیریت راه های استان خاطرنشان کرد: نسبت تردد وسایل نقلیه سنگین به مجموع ترددها 28.3 درصد ثبت شده است.

به گزارش آسیاننت و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری  یزد، عقدایی در پایان نیز محور یزد – مهریز و مهریز – یزد را دارای بیشترین تردد در بهمن ماه دانست و تصریح کرد: این محورها به ترتیب در روزهای اول و هفتم بهمن بیشترین میزان تردد را به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آغاز اوج گیری ترددها در محورهای مواصلاتی یزد در آستانه نوروز" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آغاز اوج گیری ترددها در محورهای مواصلاتی یزد در آستانه نوروز"، کلیک کنید.


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/asiannet/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427