آخر هفته با جوی پایدار برای کرمانشاه/دمای هوا افزایش می یابد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

آخر هفته

آخر هفته با جوی پایدار برای کرمانشاه/دمای هوا افزایش می‌یابد - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

علی محمد زورآوند در گفت و گو با خبرنگار آنلاین اظهار کرد: بر اساس بررسی آخرین نقشه های هواشناسی، شرایط پایدار و بدون بارشی که در جو استان حاکم شده و کم و بیش تا روز جمعه ادامه خواهد داشت.

وی افزود: در روز پنجشنبه (فردا) تشکیل مه صبحگاهی، بخصوص در مناطق سرد و معتدل، چندان دور از انتظار نمی باشد.

سرپرست سازمان هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد: به دنبال این شرایط، در روز شنبه تا صبح یکشنبه، ورود موجی کوتاه به جو منطقه، علاوه بر ابرناکی آسمان، در بعضی ساعات بارش هایی نیز همراه با وزش باد بویژه، برای نیمه غربی استان به همراه خواهد داشت.

وی ادامه داد: دمای هوا که امروز و امشب تغییرات چندانی نخواهد کرد؛ از ظهر فردا تا اواسط هفته آینده به تدریج افزایش می یابد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آخر هفته با جوی پایدار برای کرمانشاه/دمای هوا افزایش می یابد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آخر هفته با جوی پایدار برای کرمانشاه/دمای هوا افزایش می یابد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/asiannet/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427