آخرین هماهنگی ها و تصمیم گیری ها برای دربی 103/ ساعت بازی تغییر نکرد

آخرین هماهنگی‌ها و تصمیم‌گیری‌ها برای دربی 103  ساعت بازی تغییر نکرد

نشست هماهنگی پیش از بازی تیم های استقلال و پرسپولیس برگزار شد و آخرین هماهنگی ها و تصمیم گیری ها برای این بازی اتخاذ شد.

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، نشست هماهنگی بازی استقلال و پرسپولیس برگزار شد. در این نشست مسیولان برگزاری شهرآورد یکصد و سوم استقلال و پرسپولیس به همراه مسیولان دو تیم حضور داشتند و آخرین هماهنگی ها و تصمیم گیری ها برای برگزاری مطلوب این بازی اتخاذ شد.

قرار است این بازی در همان زمان اعلام شده در ورزشگاه آزادی تهران و با حضور تماشاگران برگزار شود.

در این بازی استقلال با لباس یکدست آبی و پرسپولیس با لباس یکدست قرمز در این میدان حاضر خواهد شد.

استقلال و پرسپولیس راس ساعت 20:00 چهارشنبه شب آغاز خواهد شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آخرین هماهنگی ها و تصمیم گیری ها برای دربی 103/ ساعت بازی تغییر نکرد" هستید؟ با کلیک بر روی پزشکی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آخرین هماهنگی ها و تصمیم گیری ها برای دربی 103/ ساعت بازی تغییر نکرد"، کلیک کنید.


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/asiannet/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427