ورود بیش از 67 هزار خودرو به گیلان طی روز گذشته

ورود بیش از ۶۷ هزار خودرو به گیلان طی روز گذشته

آسیاننت/گیلان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، از ورود بالغ بر 67 هزار خودرو به گیلان طی 13 خرداد ماه خبر داد و گفت: تردد در محورهای استان روان است.

غلامعلی نیک فهم در گفت وگو با آسیاننت، با اشاره به آخرین وضعیت تردد در محورهای مواصلاتی استان گیلان، اظهار کرد: طی روز گذشته شاهد ورود 67 هزار و 565 دستگاه وسیله نقلیه به استان گیلان بودیم.

وی همچنین از خروج 51 هزار و 609 دستگاه وسیله نقلیه از استان در مدت مذکور خبر داد و تصریح کرد: نسبت به مدت مشابه هفته قبل، شاهد افزایش 56 درصدی در ورود به استان و 21 درصدی در خروج از استان هستیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، با بیان اینکه بیش از 30 هزار خودرو از آزادراه قزوین – رشت وارد استان شده اند، اضافه کرد: این میزان ورود نسبت به مدت مشابه هفته قبل، رشد 103 درصدی را نشان می دهد.

نیک فهم، تردد در محورهای اصلی استان را عادی و روان دانست و خاطرنشان کرد: مسافران برای کسب اطلاعات بیشتر از وضعیت راه ها با شماره 141 تماس بگیرند.

انتهای پیام

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ورود بیش از 67 هزار خودرو به گیلان طی روز گذشته" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ورود بیش از 67 هزار خودرو به گیلان طی روز گذشته"، کلیک کنید.