واژگونی خودرو در جاده اردبیل – آستارا ۵ مصدوم بر جای گذاشت – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

واژگونی خودرو در جاده اردبیل – آستارا ۵ مصدوم بر جای گذاشت - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

سعید مهری در گفت‌وگو با خبرنگار آنلاین، اظهار کرد: ساعت ۱۰:۵۷ دقیقه امروز پنجشنبه ۱۴ تیرماه ۱۴۰۳ در تماس با اورژانس و به دنبال واژگونی خودروی وانت در جاده اردبیل به سمت آستارا، بلافاصله آمبولانس‌های ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شدند.

وی تصریح کرد: پنج مصدوم این حادثه پس از انجام اقدامات اولیه درمانی توسط یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و یک دستگاه آمبولانس فوریت‌های پزشکی نمین به بیمارستان فاطمی اردبیل منتقل شدند.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان اردبیل با بیان اینکه فصل گردشگری شروع شده و اردبیل میزبان جمعیت کثیری از مسافران خواهد بود، گفت: به مسافران توصیه می‌کنیم با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی مسافرت خاطره‌انگیز و به یادماندنی را برای خود و خانواده رقم زده و زمینه‌ساز حوادث جبران‌ناپذیر در جاده‌ها نشوند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "واژگونی خودرو در جاده اردبیل – آستارا ۵ مصدوم بر جای گذاشت – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "واژگونی خودرو در جاده اردبیل – آستارا ۵ مصدوم بر جای گذاشت – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.