فرماندار: ۳۸ هزار نفر در روانسر واجد شرایط رای دادن هستند

فرماندار: ۳۸ هزار نفر در روانسر واجد شرایط رای دادن هستند

آسیاننت/کرمانشاه فرماندار روانسر تعداد واجدین شرایط رای دادن در این شهرستان را ۳۸ هزار و ۸۴۵ نفر اعلام کرد.

سعدی مصطفی زاده در گفت و گو با آسیاننت، با اشاره به آغاز فرآیند رای گیری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان روانسر، اظهارکرد: با توجه به تمهیدات در نظر گرفته شده، تمام امکانات و زیرساخت‌های لازم برای برگزاری یک انتخابات پرشور در این شهرستان فراهم است. 

فرماندار روانسر تصریح کرد: در این شهرستان ۵۵ شعبه اخذ رای شامل ۳۱ شعبه سیار و ۲۴ شعبه ثابت آماده جمع آوری آراء مردم هستند. 

به گفته این مسئول، تعرفه به اندازه کافی بین همه شعب اخذ رای توزیع شده و از این نظر هیچ کمبودی در شهرستان وجود ندارد. 

وی تاکید کرد: جمعا در شهرستان روانسر ۳۸ هزار و ۸۴۵ نفر واجد شرایط رای دادن در این دوره از انتخابات هستند. 

مصطفی زاده در ادامه ضمن دعوت مردم این شهرستان برای حضور در انتخابات، گفت: از روزهای گذشته نشست هایی را با بزرگان و اقشار مختلف شهرستان برگزار و آنها را به مشارکت حداکثری در انتخابات دعوت کردیم و امیدواریم مردم امروز حضوری پررنگی را پای صندوق های اخذ رای داشته باشند. 

وی در پایان گفت: از همه واجدین شرایط رای دادن در خواست داریم در ساعات اولیه در شعب اخذ رای حاضر شوند و حضور خود را به ساعات پایانی روز موکول نکنند. 

انتهای پیام 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "فرماندار: ۳۸ هزار نفر در روانسر واجد شرایط رای دادن هستند" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "فرماندار: ۳۸ هزار نفر در روانسر واجد شرایط رای دادن هستند"، کلیک کنید.