دشمن در انتخابات به دنبال عدم مشارکت یا مشارکت حداقلی است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

دشمن در انتخابات به دنبال عدم مشارکت یا مشارکت حداقلی است - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، حجت الاسلام والمسلمین علی صالحی نصب در همایش انتخاباتی فرماندهان و کارکنان یگان‌های نزاجا در کرمانشاه که در سالن جلسات فرماندهی قرارگاه منطقه‌ای غرب نزاجا برگزار شد، اظهار کرد: راهبرد نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حضور حداکثری، همگانی، هوشمندانه و فعالانه در انتخابات است.

وی افزود: عدم مشارکت یا مشارکت حداقلی در انتخابات، استفاده ابزاری برای تغییر دولت‌های ناهمخوان با منافع نظام سلطه است.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نزاجا ادامه داد: نفوذ در حاکمیت، بستری برای بی‌ثبات سازی سیاسی و اجتماعی، بستری برای مشروعیت زدایی از حاکمیت در جامعه، فرصتی برای فتنه انگیزی و خروج غرب از انزوا، ایجاد ۲ قطبی کاذب، القا سازش با آمریکا به عنوان تنها راه حل عبور از مشکلات از راهبردهای دشمن در مقابله با انتخابات نظام جمهوری اسلامی است.

صالحی نصب تصریح کرد: اما حضور حداکثری، همگانی و هوشمندانه و فعالانه راهبرد نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در مقابل توطئه‌ها و شگردهای دشمن است.

وی گفت: حضور همگانی اشاره به اصل انتخابات، حضور هوشمندانه اشاره به انتخاب شایسته و حضور فعالانه اشاره به حضور در انتخابات به شکل شبکه‌ای، زنجیره‌ای و تواصی است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دشمن در انتخابات به دنبال عدم مشارکت یا مشارکت حداقلی است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دشمن در انتخابات به دنبال عدم مشارکت یا مشارکت حداقلی است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.