تشریح اقدامات بنیاد علوی در قالب طرح حیات در شهرستان رزن  – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

تشریح اقدامات بنیاد علوی در قالب طرح حیات در شهرستان رزن  - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، مرتضی هوشیار مجری طرح های بنیاد علوی در استان همدان با حضور در کارگروه شهرستان رزن به تشریح سه مقوله خدماتی این بنیاد یعنی توانمندسازی اقتصادی و اشتغالزایی، سلامت و آموزش پرداخت که قرار است این شیوه نامه برای رفع محرومیت در نقاط مختلف کشور به صورت یکپارچه اجرایی شود.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر گروه پزشکی بنیاد علوی در حال حاضر در شمال استان در حال خدمت رسانی به مردم استان همدان و همینطور شهرستان رزن هستند تاکید کرد انشاالله با کمک دستگاه های اجرایی شهرستان در راستای رفع محرومیت در شهرستان تلاش خواهیم کرد.

همچنین اقدامات جهادی عرفان ایمانی به عنوان تسهیلگر بنیاد علوی در شهرستان مورد تقدیر مجموعه استان و فرماندار قرار گرفت.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تشریح اقدامات بنیاد علوی در قالب طرح حیات در شهرستان رزن  – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تشریح اقدامات بنیاد علوی در قالب طرح حیات در شهرستان رزن  – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.